ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 خرداد 1390     |     کد : 20742

آب ارس 92 به تبريز مي‌رسد

معاون عمراني استاندار آذربايجان‌شرقي گفت: انتقال آب ارس به دشت تبريز سال 92 به بهره‌برداري مي‌رسد.

 معاون عمراني استاندار آذربايجان‌شرقي گفت: انتقال آب ارس به دشت تبريز سال 92 به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش خبرگزاري فارس از مرند، محمد اشرف‌نيا در جمع مديران شهرستان مرند اظهار داشت: انتقال آب رودخانه ارس در سفر اول و دوم رياست جمهوري در مجلس رديف بودجه‌اي نشده بود كه با پيگيري‌هاي مكرر در سفر دوم و سوم آغاز عمليات اجرايي انتقال آب به دشت‌هاي يكانات و هرزندات با حضور وزير نيرو اجرا شد.
وي افزود: در حال حاضر نيز آب به دشت گلفرج رسيده و در برنامه سوم رياست جمهوري اين انتقال آب به شهرهاي مرند و جلفا به شبستر و تبريز نيز خواهد رسيد كه تا سال 92 امكان بهره‌برداري خواهد شد.
* بهره‌برداري از بيمارستان جديد 100 تختخوابي مرند در دهه فجر
اشرف‌نيا همچنين از تكميل و افتتاح بيمارستان جديد 100 تختخوابي مرند در ايام الله دهه فجر امسال خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشكي تبريز بايد اقدامات مربوط به تجهيز اين بيمارستان را از هم اكنون آغاز كند ضمن اينكه بيمارستان قديمي اين شهرستان بايد بهسازي شده و تبديل به احسن شود.
وي همچنين يادآور شد: 100 درصد مصوبات سفر هيئت دولت به مرند، 83 درصد از سفر دوم و 58 درصد مصوبات سفر سوم اجرايي و عملياتي شده و تلاش مي‌شود مابقي عملياتي شود.
اين مسئول با اشاره به پيشگامي آذربايجان شرقي در اجراي پروژه‌هاي عمراني خاطرنشان كرد: جايگاه برتر استان در اجراي پروژه‌هاي عمراني نشان از همكاري و تلاش مسئولان دارد.
اين مسئول گفت: آذربايجان شرقي در سال‌هاي اخير در جذب اعتبارات عمراني مقام برتر كشوري را داشته و صد درصد اعتبارات را جذب كرده كه با تلاش دستگاه‌هاي مختلف اين مسئله محقق شده است.
معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي ادامه داد: بايد در بررسي عملكرد دستگاه‌هاي اداري اين استان در كنار توجه به زمان تعيين شده اجراي پروژه‌ها و فاكتورهاي پنج‌گانه جذب اعتبارات نيز توجه ويژه صورت گيرد.
شهرستان مرند با وسعت 3844 كيلومتر مربع در شمال غرب استان آذربايجان شرقي واقع است كه از شمال به شهرستان جلفا، از شرق به شهرستان ورزقان، از جنوب به شهرستان شبستر و از غرب به شهرستان خوي در آذربايجان غربي محدود مي‌شود. بيش از دو سوم اراضي شهرستان را ناهمواري‌ها و يك سوم آن را مسطح و جلگه‌اي تشكيل ميدهد.


نوشته شده در   جمعه 20 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode