ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 18 خرداد 1390     |     کد : 20663

معرفي منطقه آزاد ارس در نمايشگاه بازار سفر

منطقه آزاد ارس در نمايشگاه بازار سفر تهران معرفي مي‌شود.

 منطقه آزاد ارس در نمايشگاه بازار سفر تهران معرفي مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، منطقه آزاد ارس در دومين نمايشگاه بازار سفر تهران كه از 18 تا 20 خرداد سال ‌جاري برگزار مي‌شود شركت مي‌كند.
اين نمايشگاه همچون سال گذشته با هدف معرفي جاذبه هاي گردشگري و توريستي به عموم مردم و شناساندن ايران به عنوان هدف گردشگري به ديگر كشورها برپا مي‌شود.
براساس اين گزارش، منطقه آزاد ارس نيز با هدف معرفي جاذبه‌هاي گردشگري حاشيه رودخانه ارس اعم از آثار طبيعي، ژئوپارك، حيات وحش ارس و مراكز تاريخي همچنين با نمايش صنايع‌ دستي در صدد يادآوري غناي فرهنگ و آداب و رسوم اين مرز و بوم است.
همچنين منطقه آزاد ارس در راستاي شناساندن بسترهاي سرمايه‌گذاري، بسته‌هاي پيشنهادي خود را در اين نمايشگاه عرضه مي‌كند.
در اين جشنواره قريب به 100 شركت داخلي و خارجي از كشورهاي تركيه، امارات متحده عربي، هند، چين، اندونزي، قبرس، ارمنستان، روسيه، اسپانيا، مجارستان، مالزي، تايلند، گرجستان، آفريقاي جنوبي و برزيل شركت كرده‌اند كه اهميت موضوع را دو چندان مي‌كند.
اين دوره با حضور آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري، سفارتخانه‌ها، بانك‌ها، بيمه‌ها و موسسات مالي اعتباري، تورگردانان بين‌المللي، خطوط هواپيمايي، خطوط كشتيراني، خطوط راه آهن، اكوتوريسم، توريسم ورزشي، توريسم سلامت، توريسم زيارتي، گردشگري مجازي هتل‌ها و دهكده‌هاي توريستي و... برگزار مي‌شود.
منطقه آزاد ارس همه ساله پذيراي ميليون‌ها گردشگر از سراسر كشور و جهان در ايام تابستان و نوروز است به طوري كه در نوروز امسال ميزبان بيش از يك ميليون و 800 هزار گردشگر بود و در آينده نزديك با ثبت جهاني ژئوپارك ارس به عنوان دومين ژئوپارك خاورميانه خيل عظيمي از گردشگران و توريسم دانشگاهي و دانشمندان زمين شناسي را به خود جلب خواهد كرد.
منطقه آزاد ارس در شمالي‌ترين نقطه شمال غرب كشور در استان آذربايجان شرقي واقع شده و با سه كشور جمهوري آذربايجان، جمهوري خودمختار نخجوان و ارمنستان هم مرز است.


نوشته شده در   چهارشنبه 18 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode