ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 خرداد 1390     |     کد : 20636

طرح ‌بزرگ ‌براي ‌مقابله با بدپوششي

جام جم آنلاين: سردار احمدرضا رادان جانشين فرمانده نيروي انتظامي از اجراي طرح بزرگ مقابله با بدپوششي و مزاحمين نواميس مردم از 25 خرداد خبر داد.

جام جم آنلاين: سردار احمدرضا رادان جانشين فرمانده نيروي انتظامي از اجراي طرح بزرگ مقابله با بدپوششي و مزاحمين نواميس مردم از 25 خرداد خبر داد.
به گزارش جام جم آنلاين، جانشين ناجا امروز سه شنبه در نشست خبري با خبرنگاران با اشاره به اين موضوع گفت: يكي از دغدغه هاي جدي مردم متدين جامعه بحث بدپوششي ، مزاحمت براي نواميس مردم و هنجارشكنان اجتماعي است كه در اين ارتباط نيروي انتظامي براي پاسخگويي به دغدغه ها و مطالبات مردم اين طرح را از روز 25 خرداد ماه به صورت جدي و گسترده در تهران و سراسر كشور عملياتي خواهد كرد.

رادان افزود: در اين طرح علاوه بر نيروي انتظامي ، پليس راهنمايي و رانندگي و پليس راه كشور نيز مشاركت خواهند داشت و خودروي افراد بدپوشش اعم از راننده و سرنشين به مدت يك هفته توقيف و با انتقال افراد بدپوشش به پليس امنيت، براي انها سابقه انتظامي تشكيل خواهد شد، بديهي است كه در صورت تكرار بدپوششي سابقه انتظامي آنها با پرونده به مراجع قضايي ارسال و تصميم قانوني اتخاذ خواهد شد.

جانشين ناجا تصريح كرد: سگ گرداني، آلودگي صوتي و امنيت پارك ها از جمله ماموريت هاي پليس است كه از روز 25 خرداد اجرا مي‌شود.

وي افزود: اين طرح ابتدا به مدت 10 روز در تهران و سپس در استان هاي شمالي و آنگاه در سراسر كشور اجرا خواهد شد.

رادان تاكيد كرد: يكي از شاخه هاي اين طرح نيز مربوط به توليدكنندگان لباس ها و توزيع كنندگان نمادهاي انحرافي همانند شيطان پرستي در جامعه است كه در اين خصوص نيز به توليدكنندگان و عرضه كنندگان اين لباس ها هشدارهاي لازم داده شده و پليس امنيت، آنها را شناسايي كرده است.

رادان در پاسخ به پرسش خبرنگار جام جم در خصوص مشاركت ديگر سازمان ها و نهادها در اجراي اين طرح بزرگ گفت: ما سعي خواهيم كرد كه ماموريت هاي خود را انجام دهيم و اين وظيفه رسانه ها است كه مطالبات مردم را در حيطه ديگر نهادها و سازمان ها از آنها سوال كنند.

جانشين ناجا تصريح كرد؛ اين طرح تعطيل بردار نبوده و به هنجارشكن ها هشدار مي دهيم برخورد پليس با آنها با جديت تمام دنبال خواهد شد و نيروي انتظامي براساس وظيفه ذاتي خويش اجازه نخواهد داد تا هنجارشكن ها نسبت به ارزش ها و باورهاي اجتماعي دهن كجي كنند.

ناصر صبوري - دبير سرويس حوادث




نوشته شده در   سه شنبه 17 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode