ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 11 خرداد 1390     |     کد : 20414

شادابي تبريز مرهون تلاش‌هاي حوزه خدمات شهري است

سخنگوي شوراي اسلامي شهر تبريز شادابي و توسعه خدمات شهري در نقاط مختلف شهر را نتيجه تلاش همه جانبه مديران و پرسنل حوزه خدمات شهري و اجرايي دانست.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر تبريز شادابي و توسعه خدمات شهري در نقاط مختلف شهر را نتيجه تلاش همه جانبه مديران و پرسنل حوزه خدمات شهري و اجرايي دانست.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز حبيب شيري‌آذر در بيست و ششمين نشست معاونان خدمات شهري كلانشهر‌ها و دومين نشست مديران حفاظت محيط زيست كشور كه به ميزباني شهرداري تبريز برگزار مي‌شود، از تبريز به عنوان شهري موفق در اجراي طرح‌هاي مهم و كلان زيست محيطي در سطح كشور ياد كرد.
وي خاطرنشان كرد: شادابي و نشاط عمومي، تنظيف و تميزي شهر طي سال‌هاي اخير و توسعه فضاي سبز و مبلمان شهري از بركات مديريت موفق و با برنامه مديريت شهري تبريز بوده است.
سخنگوي شوراي اسلامي شهر تبريز، احداث پارك‌ها و فضاهاي سبز شهري به تعداد 50 پارك و بوستان محلي، نصب ست‌هاي ورزشي در اين پارك‌ها، كسب عناوين مهم ملي و بين‌المللي از جمله سالم‌‌ترين شهر و تميز تبرين شهر ايران، دومين شهر گردشگرپذير ايران، رتبه برتر جذب سرمايه‌گذاري بخش خصوصي، بهبود ارائه خدمات محله‌اي با اولويت مناطق كم‌برخوردار، برنامه‌ريزي براي احداث 100 زمين چمن مصنوعي فوتبال در محلات تبريز، افزايش سرانه فضاي سبز شهري از هشت متر به 12 متر مربع، افزايش ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني از پنج به 18 ايستگاه، توسعه تفرجگاه‌هاي بزرگ از جمله ائل‌گلي، پارك بهشت عدن، پاركهاي مسافر، پارك‌هاي اختصاصي بانوان و نيز پارك‌ها و بوستان‌ها قرآن و نهج‌البلاغه، همكاري و مشاركت با تشكل‌هاي مردم‌نهاد و در حوزه‌هاي مختلف زيست محيطي را از جمله توفيقات شهرداري تبريز در سال‌هاي اخير برشمرد.
وي در عين حال اقدامات انجام گرفته شهرداري تبريز طي سال‌هاي اخير در حوزه خدمات شهري و زيست محيطي را اقدامي ماندگار و قابل تقدير ارزيابي و اين امر را مايه افتخار براي مديران و شهروندان تبريزي برشمرد.
بيست و ششمين نشست ادواري معاونان خدمات شهري كلانشهرها و دومين نشست مديران سازمان‌هاي حفاظت محيط زيست كشور روزهاي 10و 11 خرداد ماه به ميزباني شهرداري تبريز ادامه مييابد.
تبادل نظر در خصوص مسائل حوزه خدمات شهري و انتقال تجارب موفق، بررسي مسائل زيست محيطي كلانشهرها به خصوص آلودگي هوا، تبادل نظر در خصوص نحوه اجراي قانون برنامه پنجم كشور،مسائل مربوط به قانون مديريت پسماند و اشتغال مشاغل مزاحم و تبادل نظر در خصوص همكاري مشترك سازمان محيط زيست و شهرداري‌هاي كشور از مهم‌ترين اهداف اين نشست است.


نوشته شده در   چهارشنبه 11 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode