ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 30 فروردين 1403     |     کد : 203469

رئیس بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی:

«وعده صادق» فقط یک عملیات نظامی نبود/ نقش اساتید دانشگاه در تبیین ابعاد این عملیات

رئیس بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی، با بیان اینکه گرچه این عملیات یک عملیات نظامی محسوب می‌شود؛

رئیس بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی، با بیان اینکه گرچه این عملیات یک عملیات نظامی محسوب می‌شود؛ اما فقط یک عملیات نظامی نیست؛ چراکه پیامدها و نتایج آن بالاتر از یک عملیات نظامی است، گفت: اساتید دانشگاه و نخبگان در زمینه تبیین اهمیت عملیات وعده صادق وظیفه ویژه ای دارند و باید مسئولیت اجتماعی خود را در این رابطه انجام دهند.

ابوالقاسم فاتحی دهاقانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه  ارزش عملیات وعده صادق کم کم روشن می شودف درباره اهمیت دفاع مشروع ایران در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: گاهی اوقات به علت اندازه و ابعاد گسترده یک واقعه، برخی افراد متوجه اهمیت آن نمی‌شوند.

وی ادامه داد: ارزش، موقعیت، جایگاه و تاثیرگذاری عملیات وعده صادق آرام آرام برای افراد و حتی کسانی که در حال حاضر توجهی به آن ندارند روشن می‌شود. به هر حال ممکن است مشکلات معیشتی برای مردم وجود داشته باشد  و البته گاهی اوقات نیز تحلیل‌های غیر واقعی ارائه شده درباره این اتفاق به این امر دامن می‌زند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی عملیات وعده صادق را نقطه عطفی دانست و تاکید کرد: گرچه این عملیات یک عملیات نظامی محسوب می‌شود؛ اما فقط یک عملیات نظامی نیست چراکه پیامدها و نتایج آن بالاتر از یک عملیات نظامی است که ما در تصور خود داریم.

فاتحی دهاقانی معتقد است که عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی برای امنیت ملی ایران ایجاد کرده است و به رژیم اسرائیل و حامیان آن یاد داد که وقتی می‌خواهند با ملت و مردم ایران صحبت کند بداند با چه ملتی طرف هستند..

وی در عین حال با اشاره به ضرورت تبیین ابعاد مختلف عملیات وعده صادق از سوی نخبگان برای مردم عادی خاطر نشان کرد: به نظرم اساتید دانشگاه و نخبگان در زمینه تبیین اهمیت عملیات وعده صادق وظیفه ویژه ای دارند. اساتید دانشگاهی و نخبگان  باید مسئولیت اجتماعی خود را در این رابطه انجام دهند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی همچنین در پایان سخنان خود با اشاره به نقش رسانه در تبیین اهمیت عملیات وعده صادق خطاب به رسانه‌ها توصیه کرد: در راستای این تبیین نیاز داریم صدا و سیما و رسانه‌ها از اساتید ما در رشته‌های جامعه شناسی، علوم سیاسی، روانشناسی و علوم ارتباطات دعوت کنند تا درباره اهمیت و ابعاد عملیات وعده صادق برای مردم صحبت کنند. مردم به دانشگاهیان و اساتید دانشگاه اعتماد دارند و باید ابعاد مختلف روانی، سیاسی،‌اجتماعی و فرهنگی این عملیات توسط دانشگاهیان برای مردم ایران تبیین شود.


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 30 فروردين 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode