ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 21 فروردين 1403     |     کد : 203407

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی؛

محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در تبریز اعلام شد

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به مصلای امام خمینی تبریز خبرداد.

    رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به مصلای امام خمینی تبریز خبرداد.

به گزارش نصر، سرهنگ فریدون قنبر زاده روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: این محدودیت در محورهای خیابان امام حدفاصل چهار راه بهشتی تا قونقا، چهارراه باغشمال و هفده شهریور به سمت خیابان امام و مصلی، میدان دانشسرا به سمت خاقانی جنوبی، میدان نماز به سمت شریعتی، چهاراه فلسطین به سمت میدان ترمینال و تمام مسیر های فرعی منتهی به این محدوده اعمال می شود.
وی ادامه داد: پاکسازی محل از ساعت ۱۲ امشب انجام و محدودیت اصلی از ساعت پنج صبح فردا اعمال خواهد شد.
قنبرزاده همچنین اعلام کرد: تردد موتورسیکلت های سنگین در زمان اقامه نماز عید فطر در محل های پیرامونی و خیابان های منتهی به مسیرهای راهپیمایی نیز مطلقا ممنوع است.
رئیس پلیس راهور از مردم خواست برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم با ماموران پلیس راهور همکاری کنند.
ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه تبریز نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: نماز عید سعید فطر فردا چهارشنبه در مصلای امام خمینی (ره) و خیابان‌های اطراف به امامت آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار خواهد شد.
طبق اطلاعیه این ستاد، برنامه‌های قبل از اقامه نماز عید فطر شامل قرائت قرآن و دعای ندبه توسط حاج رضا جلیلی از ساعت ۶ تا ۷ و بیان احکام از ساعت ۷ تا ۷:۱۵ توسط حجت الاسلام روحانی حسینی و سخنرانی حجت الاسلام حسینی از ساعت ۷:۱۵ تا ۷:۴۵ است.
نماز عید فطر ، راس ساعت هشت اقامه خواهد شد.
اتصال و محل استقرار برادران نمازگزار از میدان مصلی به طرف خیابان امام خمینی، قسمت جنوبی به طرف شرق تا میدان ساعت و طرف غرب تا میدان قونقا خواهد بود.
اتصال و محل استقرار خواهران هم از قسمت شمالی (مسیر اتوبوس‌های بی آر تی) به طرف شرق تا میدان ساعت و به طرف غرب تا میدان قونقا در نظر گرفته شده است.

 


نوشته شده در   سه شنبه 21 فروردين 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode