ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 فروردين 1403     |     کد : 203366

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

روز قدس پژواک بلند خرد شدن استخوان های جنایت کاران صهیونیست است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز صدای خرد شدن استخوان های صهیون بلندتر از هر زمان دیگری به گوش می رسد و بدون شک راهپیمایی روز قدس امسال این روندسقوط را تسریع خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز صدای خرد شدن استخوان های صهیون بلندتر از هر زمان دیگری به گوش می رسد و بدون شک راهپیمایی روز قدس امسال این روندسقوط را تسریع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس اظهار داشت: این روز فرصتی گرانقدر برای به گوش رساندن ندای مظلومیت مردم مظلوم فلسطین و لزوم بازگشت قبله اول مسلمین به آغوش جهان اسلام است که با تدبیر امام راحل (ره) ایجاد شد و امروز ثمره آن را در بیداری جهانی علیه جریان منحوس صهیونیسم شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به وقایع پس از عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی قطعاً امسال نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در سطح جهانی روز قدس متفاوتی خواهیم داشت و شاهد خروش جهانی علیه استبداد صهیون خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: امروز صدای خرد شدن استخوان‌های صهیون و اضمحلال و فروپاشی اسرائیل بلندتر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد و بدون شک راهپیمایی روز جهانی قدس امسال این روند سقوط را تسریع خواهد کرد چرا که هیمنه پوشالین اسرائیل فرو ریخته و با عیان شدن چهره واقعی و نفرت انگیز این رژیم منحوس و جلاد برای جهانیان، همه آزادی خواهان عالم از پشت پرده واقعی این غده سرطانی آگاه شده اند.

وی گفت: رژیمی که خود را دارنده قوی‌ترین نیروی نظامی خاورمیانه عنوان می‌کرد و مدعی فتح یک هفته‌ای غزه بود، شش ماه است که با مقاومت غرورآفرین مردم مظلوم فلسطین از تسلط بر باریکه ای چند صد کیلومتری عاجز مانده اند و مثل آنها مثل همان غریقی است که به هر خس و خاشاک روی آب چنگ می‌اندازد تا خود را نجات دهد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این حکایت امروز اسرائیل و دلیل همه اقدامات جنایتکارانه آن از جمله حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه است و چون امیدی به نجات خود ندارند با چنین اقدامات و جنایات سبوعانه ای به خیال خود می‌خواهند دیگران را نیز با خود غرق کنند غافل از اینکه در آخرین روزهای عمر منحوس خود قرار دارند.

وی خاطر نشان شد: بر همین اساس از تمام اقشار مردم ولایی و انقلابی و به ویژه تشکل‌های دینی و قرآنی آذربایجان شرقی که در چهار دهه گذشته نه تنها در روز قدس بلکه در هر فرصت و امکانی حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کرده اند، دعوت می‌کنیم فردا و همزمان با روز قدس با حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی این روز، ضمن تجدید همبستگی همیشگی با مردم فلسطین، انزجار خود را از رژیم جانی و جنایتکار صهیونیستی اعلام کنند.

 


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 17 فروردين 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode