ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 16 بهمن 1402     |     کد : 202927

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

تمرکز تبلیغات دشمنان بر کاهش مشارکت در انتخابات است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز تبلیغات دشمن بر انتخابات متمرکز شده و رسانه‌ها و جبهۀ فضای مجازی دشمن تبلیغات و تلاش گسترده‌ای انجام می دهند تامشارکت مردم را کاهش دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز تبلیغات دشمن بر انتخابات متمرکز شده و رسانه‌ها و جبهۀ فضای مجازی دشمن تبلیغات و تلاش گسترده‌ای انجام می دهند تامشارکت مردم را کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلین سیدمحمود حسینی صبح امروز در «محفل شعر انقلاب» که توسط انجمن شاعران اهل بیت (ع) در تبریز برگزار شد، با اشاره به نقش انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و دخالت مؤثر مردم در سرنوشت کشور به وسیلۀ انتخابات اهار داشت: شعار عموم مردم در زمان انقلاب «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود که در سایۀ تلاش‌های مداوم مردم و رهبری بی‌بدیل امام خمینی (قدّس سرّه) و مقام معظم رهبری گام‌های تاریخی در این راستا برداشته شده و استقلال کشور و آزادی عمومی در جمهوری اسلامی به مراحل شکوهمندی رسیده است.

وی افزود: قبل از انقلاب آمریکایی‌ها در ایران حق کاپیتولاسیون داشتند و اگر آمریکایی‌ها در ایران هر جنایتی انجام می‌دادند، دادگاه‌های ایران حق رسیدگی نداشت و عملاً بیگانگان در ایران حکومت می‌کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران استقلال خود را بازیافت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر علمی، فن آوری، دانش نظامی، علوم و ابزار فضایی و گسترش دانشگاه‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اگر روزی دشمنان و سلطه‌جویان از روی میز بودن گزینه‌های نظامی حرف می‌زدند، امروز به خاطر توانمندی ایران، رئیس جمهور آمریکا به صراحت اعلام می‌کند که ما قصد تعرض به مرزهای ایران را نداریم، زیرا می‌داند که هر گونه تعرض به ایران، پاسخ کوبنده‌ای در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امروز تبلیغات دشمن روی انتخابات متمرکز شده است و اگر انتخابات ملت ایران در سرنوشت کشور تأثیر ندارد، چرا رسانه‌های آمریکا، انگلیس و جبهۀ فضای مجازی دشمن روی این موضوع متمرکز شده و تبلیغات و تلاش گسترده‌ای انجام می‌دهند تا مشارکت مردم را کاهش دهند.

حجه‌الاسلام والمسلمین حسینی خاطر نشان شد: تلاش دشمنان ایران برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، دلیل روشنی است که همه باید فارغ از گرایش‌های فردی و سیاسی برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنیم تا حماسه‌ای دیگر اتفاق بیافتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر نقش هنر و به ویژه شعر در جامعه گفت: شاعران و هنرمندان متعهد و همه کسانی که در مقابل سرنوشت کشور احساس مسئولیت می‌کنند باید به صورت جدّی وارد میدان شده و نقش آفرینی کنند، چرا که فعالیت شاعران و هنرمندان در انتخابات و افزایش مشارکت عمومی و در نگاهی کلان‌تر در تحقق تمدن ن. ین اسلامی مؤثر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز نیز در این محفل ادبی که با حضور ۴۰ تن از شاعران آئینی و انقلابی برگزار شد. هدف از برپایی آن را گرامی داشت یاد و خاطره فجر آفرینان خواند و افزود: زبان شعر در تظاهرات و راهپیمایی‌های قبل و بعد انقلاب در به صحنه آوردن مردم و نظم بخشی به شعارها و بیان اهداف حرکت در قالب شعر قابل توجه است.

حجت الاسلام مظفر رجب زاده اظهار داشت: توجه شعرا به شعر انقلابی و حماسی و قلم فرسایی در راستای تحقق اسلام ناب و نقد رفتارهای ضد آرمانی در قالب شعر به‌عنوان یکرسالت در وادی شعر و شاعری محسوب می‌شود.

گفتنی است انجمن شاعران اهل بیت (ع) به عنوان فعال‌ترین کانون شعر آئینی در شمالغرب کشور سال ۱۳۹۰ با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در تبریز تشکیل شده و علاوه بر نشست‌های هفتگی این انجمن با موضوع شعرخوانی، نقد و بررسی شعر و آموزش فنون و صناعات ادبی، کنگرۀ سالانۀ شعر محّرم با گسترۀ شمالغرب، همایش ادبی شمیم وحدت و شب‌های شعر در مناسبت‌های دینی و انقلابی از جمله فعالیت‌هایی است که با مشارکت این انجمن در تبریز برگزار می‌شود.

 


نوشته شده در   دوشنبه 16 بهمن 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode