ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 11 بهمن 1402     |     کد : 202876

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبرداد؛

لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی در برنامه های دهه فجر

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی و کنشگران اجتماعی در برنامه های دهه فجر تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی و کنشگران اجتماعی در برنامه های دهه فجر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی روز سه شنبه با اشاره به برخی برنامه‌های پیش بینی شده برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مقام معظم رهبری جهاد امیدآفرینی را حتی پیش از جهاد تبیین و در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کرده اند و بر همین اساس تلاش خواهیم کرد از بستر ایام و اعیاد پیش رو برای ایجاد نشاط معنوی و امیدآفرینی عمومی بهره بگیریم.

وی در ادامه افزود: در این بین توجه و تمرکز اصلی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و البته در کنار آن تسهیل گری و راهبری و نظارت بر حسن اجرا و محتوای مناسب این برنامه‌ها نیز باید از سوی مسئولان انجام شود و این امر یکی از اولویت‌های برگزاری برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: اگر امروز مراسم عید غدیر نسبت به قبل معظم تر و منسجم‌تر برگزار می‌شود و همه نقاط شهری و روستایی اثری از آن دارند، به دلیل پای کار آمدن مردم، مساجد و هیئات مذهبی است و باید تلاش کنیم همین رویه در اعیاد مذهبی و مناسبت‌های ملی همچون اعیاد شعبانیه و ایام دهه فجر نیز تکرار و پیگیری شود.

وی خاطر نشان شد: تلاش بر این است چهره‌ها و شخصیت‌هایی برای حضور و سخنرانی در این مراسم دعوت شوند که به غنای محتوایی برنامه‌ها و تبیین رویدادهای مهم پیش رو از جمله انتخابات مجلس و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی کمک کنند چرا که حضور حداکثری در انتخابات پیش رو از مهمترین تأکیدات مقام معظم رهبری از ابتدای سال بوده است.

حجت الاسلام حسینی گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بهترین و محکم‌ترین پاسخ به شعارها و شبهاتی است که دشمن با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی مطرح و اجرا می‌کند و کلید خنثی سازی همه این توطئه‌ها در فضای مجازی و حقیقی پای کار آمدن توده‌های مردم و به ویژه بانوان و کنش‌گران اجتماعی است.

وی با اشاره به جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی حرم است، اظهار داشت: اگر مردان میدان با دفاع از حرم و حریم اسلام اجر مجاهد فی سبیل الله را دارند، بدون شک حضور در میدان جهاد سیاسی و شرکت در انتخابات نیز اجر و ثوابی در حد مجاهدت‌های مدافعان حرم خواهد داشت و تک به تک باید به این وظیفه ملی و دینی خود عمل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در خصوص برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر نیز گفت: به این منظور در ۱۲ شب ۱۲ برنامه محوری توسط نواحی انجمن‌های اسلامی مساجد محوری تبریز برای بزرگداشت دهه فجر و روشنگری در خصوص انتخابات برگزار می‌شود و همزمان با این ایام ستادهای شهرستانی نیز با هدف انجام اقدامات لازم در خصوص ترغیب اقشار مردم به حضور حداکثری در انتخابات تشکیل خواهد شد.

 


برچسب ها
نوشته شده در   چهارشنبه 11 بهمن 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode