ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 28 دي 1402     |     کد : 202761

رئیس کمیته شهدا و ایثارگران ستاد بزرگداشت دهۀ فجر استان:

آذربایجان شرقی ۱۱۹ شهید دوران مبارزات انقلاب اسلامی دارد

رئیس کمیته شهدا و ایثارگران ستاد بزرگداشت دهۀ فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: این استان در طول دوران مبارزات انقلاب اسلامی تعداد ۱۱۹ شهید تقدیم کشور کرده است.

رئیس کمیته شهدا و ایثارگران ستاد بزرگداشت دهۀ فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: این استان در طول دوران مبارزات انقلاب اسلامی تعداد ۱۱۹ شهید تقدیم کشور کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر سلمانی روز چهارشنبه در جلسه کمیته شهدا و ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر استان، این شهدای والامقامِ فجرآفرین در حقیقت سند هویت انقلابی مردم آذربایجان شرقی است که باید خانواده‌های بزرگوار آنان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب مورد ملاقات و تکریم قرار گیرند.

وی بر لزوم تکریم خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر تاکید و اظهار کرد: تجلیل از مقام شامخ شهیدان و ایثارگران انقلاب و تکریم خانواده معزز این قشر از میهن اسلامی یکی از اهداف تشکیل و فعالیت کمیته شهدا و ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر است.

سلمانی ادامه داد: تبیین نقش انقلاب اسلامی در تقویت روحیه ظلم ستیزی، ترسیم جایگاه رفیع ایثار و شهادت در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی و تقویت همبستگی، وحدت و مشارکت جامعۀ ایثارگری در برگزاری آئین‌های بزرگداشت مناسبت‌های ملی و انقلابی در عرصه‌های مجازی و میدانی از دیگر اهداف این کمیته است.

وی به تحولات اخیر اجتماعی و فرهنگی کشور اشاره و اظهار کرد: امسال باید با عملکرد به مراتب بهتر نسبت به سال‌های گذشته و اجرای برنامه‌های خاص و مؤثری را در این دهه به مرحله اجرا درآوریم تا اهداف پیش بینی شده به شکل مطلوب‌تری محقق شود.

سلمانی با بیان اینکه کمیته شهدا و ایثارگران یکی از کمیته‌های پیشتاز در طراحی و اجرای ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر است، گفت: این ویژه برنامه‌ها امسال هم از حیث محتوا و هم از حیث کیفیت باید در مقایسه با سال‌های گذشته متفاوت باشد و لازمۀ تحقق عملکرد متفاوت و در عین حال کیفی برنامه‌ها همکاری دستگاه‌های مختلفِ عضو کمیته شهدا و ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و برنامه‌ریزی خوب در این زمینه است.

 


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 28 دي 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode