ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 26 دي 1402     |     کد : 202745

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز خبر داد؛

خدمات رسانی گسترده ناوگان اتوبوسرانی تبریز در یوم الرغائب

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز از تمهیدات گسترده این سازمان برای انتقال شهروندان به آرامستان‌های سطح شهر در یوم الرغائب (نخستین پنجشنبه ماه رجب) خبر داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز از تمهیدات گسترده این سازمان برای انتقال شهروندان به آرامستان‌های سطح شهر در یوم الرغائب (نخستین پنجشنبه ماه رجب) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین‌زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش میزان تقاضای شهروندان برای عزیمت به آرامستان‌های سطح شهر، این سازمان با تخصیص ناوگان مورد نیاز در قالب ناوگان بخش خصوصی و ملکی با نظارت و کنترل عوامل بهره‌برداری و گشت‌های نظارت و بازرسی و پشتیبانی فنی و امدادی، اقدام به ارائه خدمات مناسب و بهینه برای جابجایی شهروندان عزیز در این روز خواهد کرد.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز با اختصاص بیش از ۸۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی از ساعت ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه، جابجایی مسافرین محترم را در مسیرهای مربوطه بر عهده خواهد داشت و در کنار این خدمات گسترده، سایر خطوط بویژه سامانه اتوبوس‌های تندرو، خدمات روزمره خود را با تمامی توان ارائه خواهند کرد و شهروندان عزیز می‌توانند از این خدمات نیز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز ادامه داد: تعدادی از اتوبوس‌های واحد گشت نیز برای پشتیبانی خدمات رسانی در گلزار شهدای وادی رحمت جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر جهت استقرار پیش بینی شده که در صورت نیاز به اتوبوس بیشتر وارد شبکه خدمات رسانی خواهند شد.

وی تشریح کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز با تمامی توان و با ارائه خدمات مناسب و بهینه به لحاظ کیفی و کمی در مسیرهای ذیل در یوم الرغائب در خدمت شهروندان عزیز خواهد بود.

گلزار شهدای وادی رحمت (حرکت اتوبوس‌ها از ابتدای ضلع غربی پایانه محققی)، آرامستان ملک (حرکت اتوبوس‌های ۱۲۰ شهید بهشتی از پایانه میدان شهدا)، آرامستان بقائیه (حرکت اتوبوس‌های مسیر ۱۰۲ شهید منتظری از ضلع شرقی پایانه محققی) و آرامستان امامیه (حرکت اتوبوس‌های مسیر ۱۰۴ مشروطه_ترمینال از ضلع شرقی پایانه محققی) خواهد بود.

 


نوشته شده در   سه شنبه 26 دي 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode