ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 دي 1402     |     کد : 202645

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ شرقی:

برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات، زمینه‌ساز اعتلای بیش از پیش نظام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات را زمینه‌ساز اعتلای بیش از پیش نظام دانسته و افزود:

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات را زمینه‌ساز اعتلای بیش از پیش نظام دانسته و افزود: مجموعه تبلیغات اسلامی و تشکل‌های مرتبط با آن وظیفه‌ای خطیر در این زمینه دارند که البته این به معنی تصدی‌گری امور نیست و باید با تسهیل فعالیت تشکل‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد مرتبط و برون سپاری کارها اجرای امور را به این تشکل‌ها واگذار و بر حسن اجرای آنها نظارت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی چهارشنبه در دیدار با روحانیون، اعضای شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای شهرستان جلفا،  وظیفه اول این مجموعه را جذب مشارکت حداکثری در انتخابات اعلام و تاکید کرد: در این خصوص نه مجموعه تبلیغات اسلامی و نه هیچ یک از تشکل‌های مرتبط با آن به هیچ عنوان از شخص خاصی حمایت نمی‌کنند و در نهایت شاخص‌های انتخاب اصلح را تبیین خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به پیش‌رو بودن ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در واقع احیای اسلام ناب محمدی بود و رخدادهای سوریه و تحولات امروز غزه در ادامه همین روند و در بستر همین انقلاب شکل گرفته، تحولاتی که به گفته مقام معظم رهبری هر یک گامی مهم برای تحقق تمدن نوین اسلامی و مقدمه‌ساز ظهور هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: بر همین اساس باید در ایام دهه فجر نسبت به تبیین دستاوردها و توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف اهتمام کنیم تا از این طریق زمینه امیدآفرینی عمومی در سطح جامعه ایجاد شد چرا که رهبری جهاد امیدآفرینی را در برهه کنونی حتی مهم‌تر از جهاد تبیین دانسته‌اند.

وی به فرا رسیدن ایام اعتکاف نیز اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی مجموعه تبلیغات اسلامی در این زمینه اجرای صفر تا صد مراسم اعتکاف با محوریت مساجد است و اعتکاف دانش‌آموزی یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها است و با هدف تسهیل این امور و با پیگیری از طریق دستگاه‌ها و ارگان‌هایی همچون جهاد کشاورزی به دنبال تامین و توزیع بخشی از اقلام مورد نیاز این مراسم با قیمت‌های معقول و مناسب هستیم.

وی از برگزاری یادواره شهدای هیأت آذربایجان شرقی مقارن با سالروز شهادت حضرت زینب کبری (س) نیز خبر داد و گفت: انتظار داریم در برنامه‌های گرامیداشتی چون سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یا ارتحال آیت‌الله مصباح، نسبت به بصیرت افزایی عمومی در مباحث دینی و فرهنگی نیز اهتمام شود.

وی تاکید کرد: رخدادهای سوریه و تحولات امروز غزه در بستر انقلاب اسلامی به عنوان احیاگر اسلام ناب شکل گرفته، تحولاتی که به گفته رهبری هر یک گامی مهم برای تحقق تمدن نوین اسلامی و مقدمه‌ساز ظهور هستند.


نوشته شده در   چهارشنبه 13 دي 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode