ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 7 دي 1402     |     کد : 202587

پیام استاندار و امام جمعه تبریز به مناسبت شهادت سردار موسوی

استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی پیامی صادر کردند.

استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی پیامی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا"

عروج ملکوتی سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه، شهید سیدرضی موسوی، از همرزمان سردار شهید حاج‌قاسم و یکی دیگر از مردان حماسه آفرین و نام آور جبهه مقاومت که در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه به لقاءالله پیوست؛ دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دل‌هایمان گذاشت.

شهادت این مرد خدایی در حین انجام وظیفه، تابلویی رسا از خون پاک فرزندان روح الله و سربازان امام خامنه ای عزیز است که با عزم و اراده پولادین مومنانه در راه آرمان‌های اسلام، انقلاب و مقاومت اسلامی برای خشکاندن ریشه نامسلمانان تاریخ و اربابان آمریکایی شأن قدم گذاشته‌اند و عامل استمرار حرکت عزتمندانه ملت ایران در برابر کفر زمان و ثبات و امنیت میهن عزیزمان شده‌اند.

اراده و ایمان ملت بزرگ ایران بر این آرمان استوار است که فرمانده دلاور و سردار سرافراز مدافع حرم سید رضی موسوی، سندی دیگر از خوی خونخواری رژیم سفاک صهیونیستی است و دشمن بداند تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

با ادای احترام به ساحت قدسی همه شهدای اسلام، نظام و انقلاب عروج مظلومانه، اما پر افتخار این شهید والامقام را محضر حضرت ولیعصر (عج)؛ مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار ایشان و خانواده محترم شهدا و ایثارگران تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده عزادارشان صبر و اجر مسألت داریم.

سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز

عابدین رضوی خرّم استاندار آذربایجان شرقی

 


نوشته شده در   پنجشنبه 7 دي 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode