ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 23 آذر 1402     |     کد : 202499

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

پیکر ۵ شهید گمنام در آذربایجان شرقی تشییع و تدفین می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: پیکر ۵ شهید گمنام در آذربایجان شرقی تشییع و تدفین می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: پیکر ۵ شهید گمنام در آذربایجان شرقی تشییع و تدفین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار دوم رضا عباسی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح زمان و مکان تدفین پنج تن از پیکر شهدای گمنام اظهار کرد: امروز نوشته‌های اهالی همانند یک گلوله تأثیر دارد و تأثیر اخبار خبرنگاران به اندازه بمب هسته‌ای است و این قشر می‌تواند توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن تضعیف نقاط قوت کشور است، افزود: امروز دشمن به دنبال مخدوش کردن و زیر سوال بردن نقاط قوت جمهوری اسلامی است و شهدا در تاریخ حماسه آفرینی کردند و دلیر مردانی که امروز در جبهه اقتصادی و مقاومت تلاش می‌کنند و کشور را به سمت آرمان‌ها رهنمون می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص این اداره کل اظهار کرد: ایشان ضمن تقدیر از برنامه‌های این اداره کل تاکید کردند اقدامات باید صد برابر شود که برای ارج نهادن به فرمایشات رهبری باید برنامه مدون و پشتیبان مسئولان را می‌طلبد و فرمان رهبری را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی هستیم، افزود: در ۱۶ آذر امسال شاهد حضور پنج پیکر با استقبال رسمی تشریفات نظامی مسئولان کشوری و لشکری و استانی با حضور مردم ولایی و انقلابی استانمان بودیم و مردم به صورت خودجوش در این مراسم در هوای سرد تبریز حضور گستره یافتند.

وی با اعلام این خبر افزود: در ۲۵ آذر امسال بعد از نماز مغرب و عشا برنامه وداع با شهدای گمنام برگزار می‌شود و پیکر پاک شهدا در ۲۶ آذر تدفین می‌شوند.

 


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 23 آذر 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode