ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 22 آذر 1402     |     کد : 202485

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه را لازم و ضروری دانست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه را لازم و ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم عصر سه شنبه در اجلاسیه شهدای عشایری آذربایجان شرقی در شهرستان اهر گفت: این یک وظیفه همگانی است و همه ما باید سهم داشته باشیم و در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش نمائیم و برای نسل جوان، نسل نوجوان، نسل دوران انقلاب و نسل جدید جامعه را که جنگ را ندیده اند، لازم است که اقدامات تبلیغی و ترویجی در مقابل تبلیغات وسیع و سنگین دشمنان انجام دهیم و محتوای مناسبی باید در اختیار نسل جدید و جوان بگذاریم تا بتوانند در مقابل تهاجم دشمن ایستادگی کنند.

وی افزود: با برگزاری یادواره‌های شهدا، یاد و خاطره رزمندگان، جانبازان و شهدای دوران دفاع مقدس را فراموش نکنیم و خانواده شهدا را که بهترین عزیزان خود را از دست داده اند و فرزندانی که تربیت کرده اند و جانشان را برای حفظ اسلام و قرآن و آب و خاک میهن عزیز ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشته اند تکریم نمائیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی نزدیک به ۳ ماه با جنایت‌های وحشیانه در غزه نسل کشی می‌کند و بیش از ۱۸ هزار نفر را به شهادت رسانده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: هدف اسرائیل از این نسل کشی اول حفظ بقایای نحس خودشان برای ماندن و ماندگاری و دوم برای حفظ تمدن رو به زوال غرب است و کشتارهای روز افزون صهیونیست‌ها در غزه که بیش از ۱۸ هزار نفر را رد کرده است هرگز نمی‌تواند تضمین کننده تداوم حیات ننگین آنها باشد و زوال و نابودی این رژیم نامشروع و غاصب کودک کش بر اساس سنت الهی امری قطعی است و به حول و قوه الهی نابود خواهند شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به نقش عشایر در طول انقلاب اسلامی گفت: عشایر عزیز نقشی پررنگ در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خاک ایران عزیز دارند و در دفاع مقدس ۱۱۰ شهید عشایر منطقه آن هم بدون کوچک‌ترین چشمداشتی تقدیم انقلاب اسلامی شده است و در حال حاضر نیز در مبارزه با گروه‌های تکفیری و دفاع از حرم بازهم عشایر از جانشان مایه گذاشتند و جانانه در جبهه مقاومت با دشمن جنگ کردند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: رشادت عشایر موجب شد که حضرت امام راحل رضوان الله تعالی علیه فرمود آنها ذخایر انقلابند و مقام معظم رهبری و رهبر عزیزتر از جانمان حضرت امام خامنه ای عزیز در بیانات خودشان به این موضوع اشاره کرده اند و فرموده اند عشایر از روی صداقت، عشایر از روی شجاعت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده اند.

امام جمعه تبریز گفت: اولین کسانی که با غیرت و شجاعت در مناطق نبرد حضور یافتند همین عشایر بودند و با کمترین امکانات و حتی با سلاح‌های شخصی خودشان از مرزها دفاع کردند و جلوی راه دشمن را گرفتند و ۱۱ هزار شهیدی که عشایر تقدیم کرده است مختص به عشایر مرزهای کشور نبود بلکه عشایر شهرهای مختلف کشور بودند که به مناطق عملیاتی اعزام شده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به صفا و صمیمیت در بین عشایر استان آذربایجان شرقی گفت: برگزاری یادواره شهدای جامعه عشایری یک کار فرهنگی ماندگار و بسیار ارزشمند است.

گفتنی در این اجلاسیه که مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدای عشایر شهرستان‌های مختلف استان حضور داشتند از خانواده‌های معظم شهدای عشایر تجلیل شد.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 22 آذر 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode