ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 آبان 1402     |     کد : 202233

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

بیداری جهانی در مقابل رژیم صهیونیستی رخ داده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اتفاقات اخیر در فلسطین موجب بیداری جهانی در خصوص ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اتفاقات اخیر در فلسطین موجب بیداری جهانی در خصوص ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در رویداد راهبران قله اقتدار و امید ویژه فعالان فرهنگی، جهادی و رسانه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به رویدادهای منطقه‌ای و جهانی به ویژه در موضوع فلسطین اظهار داشت: اتفاقات اخیر آبروی اسرائیل را به واسطه نسل کشی و کودک کشی در غزه برد و چه کسی باور می‌کرد در کشورهایی که مهد حمایت از اسرائیل هستند، امروز شاهد راهپیمایی‌های چند صد هزار نفری علیه رژیم موقت صهیونیستی باشیم، راهپیمایی‌هایی که حتی مشابه آن در کشور ما نیز برپا نشده و شاهد صحنه‌های آخرالزمانی هستیم که حاکی از نزدیکی جهان به موعد ظهور است.

وی ادامه داد: اتفاقات اخیر در سطح جهان و آگاهی ملت‌ها به واسطه جنایات صهیونیست‌ها لطف الهی است چرا که اندیشکده های صهیون وقتی دو صده پیش برای تجزیه کشورها و تضعیف ملت‌های مخالف تفکر صهیونیسم همچون شوروی و ایران برنامه ریزی می‌کردند تا واقعه ظهور را به تأخیر بیاندازند، هیچگاه تصور نمی‌کردند جریانی که بزرگترین اقتصادهای دنیا، ابرقدرت‌های جهانی و بسیاری از نهادهای بین المللی چون سازمان ملل را قبضه کرده اند، در ۳۳ روز جنگ در باریکه غزه پس از عملیات پیچیده طوفان الاقصی چنین هیمنه خود را بر باد رفته ببیند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان شد: هر چند فجایع و جنایات علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه به ویژه زنان و کودکان دل هر آزاده ای را به درد می‌آورد، اما از سوی دیگر صحنه‌هایی حیرت آور از توکل و توسل مردم مقاوم این منطقه به نصرت الهی را پیش چشم جهانیان قرار داده و موجب بیداری جهانی در خصوص ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی شده است.

وی تصریح کرد: امروز بسیاری می‌پرسند این قرآن چه کتابی و اسلام چه مکتبی است که کودک فلسطینی با تلاوت آیات قرآنی بدون بیهوشی یا بی حسی زیر تیغ جراحی می‌رود و این یکی از بزرگترین دستاوردهای مقاومت مردم مظلوم فلسطین در معرفی اسلام در بین ملت و کشوری جهان است.

حجت الاسلام حسینی گفت: حضرت امیرالمومنین علی (ع) فرموده اند وقتی ظلم ظالم از حد بگذرد و مظلوم هیچ امکانی برای دفاع از خود در مقابل این ظلم نداشته باشد، بدون شک آن ظالم سرنگون شدنی است و آنچه امروز در غزه رخ می‌دهد، نتیجه بیش از هفت دهه ظلم و ستمی است که رژیم جعلی و موقت صهیونیستی در حق این مردم مظلوم روا داشته و بدون شک اتفاقات اخیر مقدمه‌ای برای حذف این رژیم کودک کش و جنایت کار از صحنه روزگار و آزادی قبله اول مسلمین و مردم مظلوم اما مقاوم فلسطین خواهد شد.


برچسب ها
نوشته شده در   شنبه 20 آبان 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode