ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 آبان 1402     |     کد : 202232

معاون سازمان تبلیغات اسلامی:

ایران اسلامی در مسیر غیرقابل بازگشت پیشرفت قرار دارد

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ایران اسلامی امروز در مسیر پرشتاب پیشرفت قرار دارد و با وجود برخی مشکلات به نقطه ای غیرقابل شکست و برگشت رسیده است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ایران اسلامی امروز در مسیر پرشتاب پیشرفت قرار دارد و با وجود برخی مشکلات به نقطه ای غیرقابل شکست و برگشت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی در جریان سفر به آذربایجان شرقی و بازدید از مرکز مشاوره معنوی تبریز اظهار داشت: اساس اسلام بر هویت انسانی و تقویت قدرت تفکر و انتخاب است و فلسفه انقلاب اسلامی نیز بر اساس تبیین حقایق الهی بنا شده با این حال بخشی از جامعه از این موضوع غافل بوده و دچار عارضه نشنیدن استدلال حق هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری اوقات این گره‌ها با ایجاد فرصت برای گفت و گو حل شدنی هستند، افزود: با توجه به اینکه وظیفه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی بر تبیین و تبلیغ استوار است، باید این واجب فوری و ضروری مورد تاکید مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قرار دهیم.

زمانی تصریح کرد: ایران اسلامی به مدد ایستادگی و مقاومت مردم شریف کشورمان امروز در مسیر پرشتاب پیشرفت قرار دارد و با وجود برخی مشکلات به نقطه‌ای غیرقابل شکست و برگشت رسیده و دشمن دریافته باید با تغییر نگرش‌ها و افکار به مقابله با آن بپردازد و همه ابرقدرت‌ها با همه پیچیدگی‌ها و امکاناتشان به مقابله آن برخاسته است.

وی گفت: نمود این تقابل را اکنون در فلسطین به وضوح می‌بینیم اما بنا بر تاکید رهبری و البته طبق کلام امیرالمومنین (ع) مبنی بر اینکه اگر ظلم ظالم از حد بگذرد، مظلوم در مقابل آن خواهد ایستاد، پیروزی از آن مظلومان فلسطین خواهد بود.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: با وجود محرز بودن جنایات صهیونیست در فلسطین برخی اقشار و افراد در جامعه این شبهه را دارند که چرا باید در این نبرد و جنگ حق و باطل وارد شویم و این نشان می‌دهد که باید از معجزه بیان نبی اکرم (ص) و شناخت حقیقت و ایجاد فرصت برای گفتگو و رفع این شبهات بهره بگیریم.

حجت الاسلام زمانی گفت: ورود و انجام کارهای فرهنگی و پیشگیرانه در حوزه‌هایی چون فرق و ادیان نوظهور موضوعی بسیار ضروری است چون با چنین رویکرد و اقدامات اقناعی می‌توان هزینه‌های امنیتی را در مواقع خطر و اضطرار کاهش داد.


نوشته شده در   شنبه 20 آبان 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode