ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 10 مهر 1402     |     کد : 201943

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:هم

هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل جهان اسلام متحد، قرار گیرد

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم ایجاد اتحاد میان جوامع و کشورهای جهان اسلام تاکید کرد و افزود: اگر کشورهای جهان اسلام با هم متحد شوند، هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل آن‌ها ایستادگی کند.

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم ایجاد اتحاد میان جوامع و کشورهای جهان اسلام تاکید کرد و افزود: اگر کشورهای جهان اسلام با هم متحد شوند، هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل آن‌ها ایستادگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی عصر یکشنبه، نهم مهرماه در آیین ختتامیه همایش ادبی شمیم وحدت، به تعقل و تدبر در مورد هدف از تشکیل فرقه‌های مختلف در دین اسلام تاکید کرد و گفت: ما در دین اسلام دو مذهب اصلی شیعه و سنی داریم که از هر کدام فرقه، گروه و شاخه‌های متنوعی مانند زیدیه، زندیه‌ و اسماعیلیه در مذهب شیعه و در اهل سنت نیز چهار مذهب اصلی حنفی، حنبلی، مالکی و شافعی وجود دارند که باید در راستای هدف از تشکیل این فرقه‌ها تأمل و تدبر کرد.

وی به خباثت و تلاش‌های دشمنان‌ علیه امت اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان و در راس آنها صهیونیست‌ها در تلاش هستند که با ایجاد فتنه، تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی و تشکیل فرقه‌های متنوع و یارگیری از آنها به اهداف شوم خود برسند.

وی به ایجاد و توجه به نقاط اشتراک میان کشورها و ادیان مختلف تاکید کرد و افزود: ما وقتی با افراد مختلف دیدار و برخورد داریم می‌خواهیم که نقاط و وجه‌های اشتراک را برای ایجاد رابطه پیدا کنیم و در راستای همبستگی به دنبال نقاط اشتراک میان دیگر کشورها، ادیان و مذاهب هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، خدا، پیامبر، کتاب و قبله واحد را نقاط مشترک میان تمام مسلمانان عنوان کرد و ادامه داد: امت مسلمان هیچ اختلاف بزرگی ندارند ولی دشمنان با تفرقه افکنی و بزرگنمایی اختلافات کوچک می‌خواهند که کشورهای اسلامی در دنیا قد علم نکنند و به خواسته‌های خودشان برسند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به اختلاف افکنی، دوقطبی سازی و ایجاد گسل‌های اجتماعی توسط دشمنان در نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان با ایجاد گسل‌های اجتماعی خواهان تفرقه‌افکنی هستند ولی امت مسلمان ایران اسلامی با وحدت و یکپارچگی در برابر نقشه های پلید دشمنان ایستادگی کرده و نقشه آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

در این مراسم با حضور ماموستا جمال مرادی رییس دفتر امام جمعه شهر سنندج و امام جمعه اهل سنت شهر بیجار، ماموستا عبدالرئوف دستی استاد دانشگاه شهر سنندج، حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و جمعی از هنرمندان از شاعران اهل بیت(ع) برگزیده در همایش ادیب شمیم وحدت، تجلیل به عمل آمد.

هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل جهان اسلام متحد، قرار گیرد

 


برچسب ها
نوشته شده در   دوشنبه 10 مهر 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode