ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 10 مهر 1402     |     کد : 201942

تجلیل از ۱۶ شاعر برگزیده در اختتامیه نخستین همایش ادبی «شمیم وحدت»

همایش ادبی «شمیم وحدت» با برگزاری آئین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده در تبریز به کار خود پایان داد.

ایسنا/آذربایجان شرقی همایش ادبی «شمیم وحدت» با برگزاری آئین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده در تبریز به کار خود پایان داد.

نخستین همایش ادبی شمیم وحدت که به مناسبت میلاد رسول مکرم اسلام (صلوات الله علیه و آله) و هفتۀ وحدت به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی و با مشارکت نهادهای فرهنگی استان همچون صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و معاونت فرهنگی سپاه برگزار شد، با برگزاری آئین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده در تبریز به کار خود پایان داد.

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با انتشار فراخوان این همایش بیش از ۱۷۰ اثر از ۳۱ شهریور تا پنج مهر برای شرکت در این همایش به دبیرخانه آن ارسال شده بود و شاعرانی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان و حتی گیلان آثار خود را برای شرکت در نخستین همایش شمیم وحدت ارسال کرده بودند.

در آئین اختتامیه این همایش از ۱۶ شاعر برگزیده از بین شعرای شیعه و سنی شرکت کننده شامل سعید مبشر از استان اردبیل، ناصر دوستی از استان زنجان، وحید طلعت و تبسم رضازاده از آذربایجان غربی، ماموستا جلال مرادی و ماموستا سید محمد رئوف دستی از شعرای اهل تسنن از کردستان، حسن زرنقی، قربان زارعی، محسن رستم زاده، سحر اشرفی، خلیل آسانی، علیرضا عباسی، حسین حسنی افشرد، الیاس ملک پور، لیلا میرزائیان فر و مجاهد تبریزی از آذربایجان شرقی به عنوان نفر برگزیده با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

همچنین در اختتامیه نخستین همایش ادبی «شمیم وحدت» از خانواده شهید بسیجی حسین اجاقی از شهدای امنیت آذربایجان شرقی که در جریان اغتشاشات سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تجلیل بعمل آمد.


برچسب ها
نوشته شده در   دوشنبه 10 مهر 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode