ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 7 خرداد 1390     |     کد : 20185

بهره‌برداري از 10 هزار واحد مسكن مهر در آذربايجان شرقي

استاندار آذربايجان شرقي گفت: تلاش مي‌شود در سفر اخير هيئت دولت بهره‌برداري از 10 هزار واحد مسكن مهر در استان آغاز شود.

استاندار آذربايجان شرقي گفت: تلاش مي‌شود در سفر اخير هيئت دولت بهره‌برداري از 10 هزار واحد مسكن مهر در استان آغاز شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از بستان‌آباد، احمدعليرضا بيگي در جمع روحانيون و ائمه جماعات شهرستان بستان‌آباد اظهار داشت: هدف دشمن از دشمني با جمهوري اسلامي ايران اين است كه جمهور اسلامي از الهام بخش بودن به كشور‌هاي ديگر خارج شود.
وي ادامه داد: آنچه روشن است، مسير دين خواهي ساير كشورها برگرفته از انقلاب اسلامي ايران است و حتي در كشورهايي هم كه دين در آن جايگاهي ندارد، در آزادي خواهي خود از انقلاب اسلامي ايران روحيه و الهام گرفته‌اند.
بيگي گفت: ويژگي ظلم ستيزي جمهوري اسلامي، ما را از مذاكره با نظام سلطه باز مي‌دارد، آنچه دشمن از ما مي خواهد اين است كه از اسلاميت خود دست برداريم، از اين رو نه ما از اسلام دست برخواهيم داشت و نه نظام سلطه از خوي استكباري خود دست برميدارد.
استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به اتهام زني‌هاي برخي جريانات به دولت در خصوص عدم پيروي از رهبري گفت: در ماه‌هاي اخير كساني داعيه حمايت از رهبري و ولايت‌مداري مي‌كنند كه هنوز فرزندانشان به جرم فتنه‌گري در زندان به سر مي‌برند و خودشان نيز داراي كارنامه سياهي هستند و تا اواخر سال گذشته نسبت به جريان فتنه اعلام برائت نكرده بودند. ولي آنچه روشن است اين است كه جايگاه ولايت فقيه و دولت از هم تفكيك ناپذيرند و دولت در مقاطع مختلف مراتب دلدادگي خود را رسانده است.
استاندار گفت: اساسا يكي از پايه‌هاي موفقيت طرح هدفمندسازي يارانه‌ها در كشور حمايت رهبري از طرح بود كه با رغبت ايشان صورت گرفت و دولت بر مبناي آن حركت كرد.
بيگي با اشاره به عدم موفقيت دولت‌هاي سابق در اجراي طرح هدفمندكردن يارانه‌ها تاكيد كرد: دولت دكتر احمدي‌نژاد با برنامه‌ريزي و زمينه‌سازي‌هايي كه انجام داد توانست اعتماد مردم را جلب كند و با همراه شدن مردم طرح با موفقيت اجرا شد.
وي افزود: از محل صرفه‌جويي كه در بحث هدفمندكردن يارانه‌ها صورت گرفته بودجه عمراني كشور در سال 90 به دو برابر ارتقا پيدا كرده كه موجبات عمران و آبادي بيش از پيش كشور را فراهم خواهد كرد.
استاندار آذربايجان شرقي گفت: مرام دولت احمدي‌نژاد افت و خيز با مردم است، رئيس محترم جمهوري در سفرهاي استاني موضوعات مختلف را بررسي مي‌كند و نسخه پيشرفت هر استان را ارائه مي‌دهد و ما نيز بر آنيم كه به پيروي از مرام رياست محترم جمهوري با سفرهاي شهرستاني خود را در معرض مردم قراردهيم و با اطلاعات به دست آمده تصميماتي را اخذ كنيم كه منجر به رضايتمندي مردم شود.
بيگي در ادامه به حمايت‌هاي انجام گرفته از مساجد و مراكز فرهنگي توسط دولت افزود: دولت‌هاي نهم و دهم در ارتباط با فعاليت‌هاي فرهنگي و حمايت از مساجد و مراكز فرهنگي بيشترين اهتمام را نسبت به دولت‌هاي سابق داشته است و اين مسير را نيز با شدت ادامه خواهد داد.
استاندار در ادامه گفت: مسكن مهر بهترين الگو در مورد روحيه دادن به جوانان است و در حال حاضر 51 هزار واحد مسكوني در استان در حال احداث است كه سعي مي‌كنيم در سفر اخير هيئت دولت به استان از 10 هزار واحد مسكوني مسكن مهر بهره‌برداري عمل آيد.
در ادامه اين جلسه برخي از ائمه جمعه در خصوص نحوه احتساب صورتحساب‌هاي گاز سؤالاتي داشتند كه توسط ديني مدير عامل شركت گاز استان توضيحاتي در اين خصوص ارائه شد.



نوشته شده در   شنبه 7 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode