ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 8 شهريور 1402     |     کد : 201747

توسط انتشارات جمکران؛

«انسان و مسیرهای پیش رو» منتشر شد

کتاب «انسان و مسیرهای پیش رو» نوشته وحید لحمی و فرزاد یوسفی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب «انسان و مسیرهای پیش رو» نوشته وحید لحمی و فرزاد یوسفی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «انسان و مسیرهای پیش رو» نوشته وحید لحمی و فرزاد یوسفی به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شده است. این‌کتاب سومین جلد از مجموعه کتاب «دریچه‌ای به حقیقت دنیا» است که این‌ناشر منتشر می‌کند.

این کتاب به این موضوع می‌پردازد که هرچند خداوند مربی و مدبّر است، برنامه‌ریزی مربی برای متربی به وضعیت متربی بستگی دارد. در دنیا هر انسانی سه مسیر پیش‌روی خود دارد و درک هر تدبیر در زمینه رنج یا رزق یا سایر عرصه‌های زندگی، نیازمند درک صحیح از عملکرد انسان‌هاست. اینکه با قبول تدبیرگری حداکثری خداوند مسیر بندگی کردن برای افراد هموار می‌شود و پس از آن انسان‌ها در مدرسه دنیا چه حالاتی را تجربه می‌کنند و در مسیر عبد و بندگی قرار می‌گیرند یا در مسیر عصیان و لجاجت.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

تا انسان در دنیاست، امتحان‌های الهی پابرجاست و هیچکس از این قاعده مستثنا نیست و حتی انبیا هم امتحان‌های خودشان را پس می‌دهند و هر امتحان، دوراهی هواپرستی و خداپرستی است و اتفاقاً در سطوح بالاتر، امتحان‌ها دقیق‌تر و ظریف‌تر است و هواپرستی‌ها پنهان‌تر و لحظه‌ای‌تر. برای یک پیامبر، یک لحظه غفلت از یاد خدا کافی است تا سقوط کند. برای مؤمنان خالص، یک لحظه عجب یا ریا یا تسلیم نبودن در برابر امر خدا کافی است تا آنان را دچار عواقب وخیمی گرداند. مربی دائماً در حال رصد وضعیت بندگان است و کوچک‌ترین خروج از مسیر را تذکر می‌دهد. ازسوی‌دیگر، کار شیطان تزئین اعمال و اغواگری است و دائماً تلاش می‌کند انسان را از کاستی‌ها و ضعف‌هایش غافل کند و اعمال او را در نظرش خوب جلوه دهد.

این‌کتاب با ۲۰۶ صفحه و قیمت ۱۱۹ هزارتومان عرضه شده است.


برچسب ها
نوشته شده در   چهارشنبه 8 شهريور 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode