ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 خرداد 1390     |     کد : 20162

آغاز پخش 24 ساعته برنامه‌هاي شبكه استاني سهند

در مراسمي با حضور استاندار آذربايجان شرقي پخش 24 ساعته برنامه‌هاي سيماي مركز آذربايجان شرقي آغاز شد.

 در مراسمي با حضور استاندار آذربايجان شرقي پخش 24 ساعته برنامه‌هاي سيماي مركز آذربايجان شرقي آغاز شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمد عليرضا بيگي ظهر امروز در اين مراسم ضمن تبريك اين رويداد در استان گفت: ما در استان ظرفيت‌ها و فرصت‌هاي فوق‌العاده‌اي را در اختيار داريم كه اين فرصت‌هاي بايد براي مردم استان در راستاي توسعه كسب و كار و زندگي مورد شناسايي قرار بگيرد و در اين راستا نبايد نقش صدا و سيما را در آموزش و فرهنگ‌سازي و ارتقاء سطح فرهنگ جامعه ناديده گرفت.
وي خاطرنشان كرد: انتظار مي‌رود شبكه سهند با اطلاع‌رساني درست و مناسب و دقيق از آنچه در جامعه در مسير پيشرفت، توسعه و تعالي اتفاق مي‌افتد، موجبات دلگرمي مردم را فراهم كند.
استاندار آذربايحان شرقي ضمن تشريح نقش موثر صدا و سيما در داخل و خارج از مرزهاي كشور، افزايش 24 ساعته برنامه‌هاي سيماي استان در معرفي و شناساندن ظرفيت‌هاي استان را در گستره‌اي وسيع مهم تلقي كرد و از دست‌اندركاران رسانه استاني خواست با تمام انرژي در مسير توسعه همه جانبه كشور گام بردارند.
وي از اهتمام و توجه مسئولان سازمان صدا و سيما كه اين ظرفيت را براي استان آذربايجان شرقي ايجاد كرده‌اند تقدير و تشكر كرد.
علي نواداد مديركل صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي نيز در اين مراسم ضمن تشريح برنامه‌هاي صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي گفت: 10 ساعت از برنامه‌هاي پخش شده در شبكه سهند توليدي و خبري، هشت ساعت برنامه‌هاي تاميني شامل سريال‌هاي نمايشي و فيلم‌هاي سينمايي، پنج ساعت تكرار برنامه‌هاي پخش شده و يك ساعت آگهي و ميان برنامه خواهد بود.
نواداد مهم‌ترين هدف از افزايش زمان پخش برنامه‌هاي سيماي شبكه استاني سهند را تامين نياز مخاطبان، معرفي ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي آذربايجان‌شرقي در بخش‌هاي مختلف و كمك به توسعه استان به ويژه توسعه فرهنگي اعلام كرد.
گفتني است، همزمان با پخش 24 ساعته برنامه‌هاي استاني، بهره‌برداري از 53 فرستنده تلويزيوني آغاز و درصد پوشش جمعيتي شبكه استاني و شبكه‌هاي ملي نيز افزايش يافت.


نوشته شده در   جمعه 6 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode