ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 10 خرداد 1402     |     کد : 201126

تکاپوی شهرداری تبریز برای گرامیداشت باشکوه ولادت حضرت ثامن الحجج

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت...


ایسنا/آذربایجان شرقیشهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی موسی بن الرضا(ع) و گرامیداشت دهه کرامت، برنامه‌های گسترده و متنوعی را در سطح شهر تدارک دیده است.

یعقوب هوشیار با بیان این مطلب اظهار کرد: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) عجین شده و از همین جهت شهرداری تبریز با پیش بینی برنامه‌هایی متنوع، از روزهای آغاز این ایام در تکاپوی گرامیداشت و برگزاری شکوهمند این مناسبت فرخنده برآمده است.

وی از فضاسازی‌های وسیع در سطح شهر به همین مناسبت خبر داد و افزود: مناطق دهگانه شهرداری تبریز با آذین بندی و نصب بنرهای تبریک این دهه مبارک، در جهت زینت بخشیدن به شهر و ایجاد فضایی با نشاط برای شهروندان اقدامات مختلفی انجام داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه نورافشانی در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد و گفت: همچنین به همین مناسبت ۱۲ برنامه نورافشانی همزمان با شب ولادت امام رضا(ع) توسط شهرداری تبریز در نقاط مختلف سطح شهر پیش بینی شده است.

هوشیار با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به همین مناسبت، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های باشکوه خانوادگی در بوستان‌ها و پارک‌های مختلف سطح شهر با هدف ایجاد اوقاتی خوش برای شهروندان و خانواده‌ها از دیگر این برنامه‌ها به شمار می‌رود که از آن جمله می‌توان به برپایی جشن بزرگ میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در پارک مهر ولایت در شهرک اندیشه اشاره کرد.

وی از برگزاری ویژه برنامه "ماه خراسان" با مشارکت دبیرخانه استانی آذربایجان شرقی کانون خدمت رضوی نیز خبر داد و گفت: این برنامه در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) میزبان بازنشستگان شهرداری تبریز و خادمین آستان قدس رضوی استان خواهد بود و فرصتی برای ارادت ورزی به ساحت قدسی حضرت ثامن الحجج در آخرین روزهای دهه کرامت است.

شهردار تبریز افزود: حوزه سلامت و شادابی اجتماعی از دیگر محورهای مورد توجه مجموعه مدیریت شهری طی دهه کرامت بوده و به همین مناسبت دو همایش بزرگ پیاده روی در جاده ائل گلی و کوجووار تبریز برپا شد که این برنامه‌ها با استقبالی پر شور از سوی شهروندان همراه بوده است.

هوشیار به اهتمام مناطق دهگانه و سازمان‌های مختلف شهرداری تبریز برای گرامیداشت این ایام اشاره کرد و افزود: شهرداری تبریز با تدوین تقویم فرهنگی طی ۵۲ هفته در راستای توسعه و بسط هر چه بیشتر مفاهیم فرهنگی تلاش داشته که در این بین مناسبت‌ها و اعیاد ویژه در این تقویم جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همایش خوشنویسی "در آستان رضوان" به مناسبت فرا رسیدن میلاد علی بن موسی الرضا(ع) از دیگر برنامه‌های شهرداری برای گرامیداشت دهه کرامت بود، تصریح کرد: این همایش با حضور اساتید برجسته خوشنویسی تبریز از جمله آقایان فرزبود، زنوزی، کرمانی، کاظمی، قیاسی، کلجاهی، نصیری، حسین نژاد، پاینده و ... با مشارکت انجمن خوشنویسان تبریز برگزار شده و در پایان از اساتید و فعالان خوشنویسی شرکت کننده تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ "خورشید هشتم" در فرهنگسرای الغدیر نیز گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع)، جشن معنوی و خانوادگی خورشید هشتم " با حضور خادمان حرم مطهر رضوی، پرچم متبرک آستان قدس رضوی و هیئات مذهبی تبریز در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود.


برچسب ها
نوشته شده در   چهارشنبه 10 خرداد 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode