ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 4 خرداد 1402     |     کد : 201086

خطاب به نشست عمومی مجمع اقتصادی اوراسیا؛

پوتین: غرب می‌کوشد مانع همکاری سایر کشورها با روسیه شود

رئیس جمهور روسیه امروز خطاب به نشست عمومی مجمع اقتصادی اوراسیا تصریح کرد: غرب می‌کوشد مانع همکاری سایر کشورها با روسیه شود.

رئیس جمهور روسیه امروز خطاب به نشست عمومی مجمع اقتصادی اوراسیا تصریح کرد: غرب می‌کوشد مانع همکاری سایر کشورها با روسیه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه در پیامی خطاب به نشست عمومی مجمع اقتصادی اوراسیا در مسکو در سخنانی اعلام کرد: مخالفان غربی با اقناع، وعده و باج خواهی تلاش می‌کنند در همکاری سایر کشورها با روسیه اختلال ایجاد کنند. در عرصه بین‌ المللی، اکثریت با رویکردهای فدراسیون روسیه برای ایجاد معماری عادلانه‌ تر روابط اقتصادی در جهان موافق هستند .سناریوی «فروپاشی» برای اقتصاد روسیه بدیهی است که محقق نخواهد شد. مسکو همیشه مسئولانه و با حسن نیت به تعامل با همه کشورها می پردازد.

رئیس جمهور روسیه در این خصوص ادامه داد: امیدواریم آماده سازی اسناد مربوط به کریدور شمال- جنوب هر چه زودتر تکمیل شود. کار روی روند استفاده از ارزهای ملی در تبادلات ادامه می‌دهد.

«ولادیمیر پوتین» در این خصوص ادامه داد: تغییرات اساسی در صحنه جهانی در حال رخ دادن است. دولت‌های بیشتری به توسعه مستقل خود پایبند هستند. همه کسانی که طرفدار تک قطبی گرایی هستند، به ضرر خود عمل کرده و مجبورند از دستورات اطاعت کنند.

وی در این خصوص اضافه کرد: مخالفان غربی با اقناع، وعده و باج خواهی سعی در کاهش همکاری سایر کشورها با روسیه دارند. مسکو همیشه به تعامل جدی با سایر کشورها می‌پردازد و به شدت به تعهدات خود عمل می‌کند.

پوتین تصریح کرد: تغییرات اساسی در حوزه مالی بین‌المللی در حال رخ دادن است. روسیه نه تنها می‌تواند خود را تطبیق دهد؛ بلکه در این زمینه به یک رهبر نیز تبدیل می شود. اقتصاد جهانی تنها از شکل گیری یک سیستم مالی بین المللی غیرمتمرکز سود خواهد برد.


نوشته شده در   پنجشنبه 4 خرداد 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode