ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 4 خرداد 1390     |     کد : 20096

آغاز عمليات بيمارستان 540 تختخوابي تبريز

عمليات اجرايي بيمارستان 540 تختخوابي تبريز با حضور وزير بهداشت و درمان آغاز شد.

 عمليات اجرايي بيمارستان 540 تختخوابي تبريز با حضور وزير بهداشت و درمان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، ظهر امروز با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و معاون پارلماني رئيس جمهوري، مراحل مطالعاتي و احداث بيمارستان 540تختخوابي تبريز آغاز و كلنگ احداث پژوهشگاه ملي دانشگاه علوم پزشكي تبريز و سلف سرويس دانشجويان اين دانشگاه بر زمين زده شد.
اعتبار مورد نياز براي ساخت اين بيمارستان در ضلع جنوبي بزرگراه شهيد كسايي تبريز در بودجه 90 پيش‌بيني شده و با 25 ميليارد ريال اعتبار اوليه مطالعات آن آغاز شده است.
اين بيمارستان 50 هزار متر مربع زير بنا داشته و براي تكميل آن حدود 500 ميليارد ريال اعتبار نياز است.
در سال 86 وقوع زمين لرزه در تبريز و بروز شكاف در ديواره‌هاي بيمارستان امام خميني(ره) موجب شد تا بخشي از آن كه آسيب ديده بود تخليه شده و بخشي كه نسبتا مقاوم بود به بيمارستان شهيد مدني تبريز اضافه شود.
با توجه به همزماني اين رويداد با افتتاح بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي امام رضا (ع) تبريز كه قرار بود به جمع بيمارستان هاي موجود اضافه شود، قسمت تخليه شده بيمارستان امام خميني (ره) به اين بيمارستان انتقال يافت.
با تحميل حجم مراجعان اين بيمارستان بر روي بيمارستان امام رضا (ع) پيگيري‌ها براي جايگزيني بيمارستان‌هاي امام خميني(ره) و شهداي تبريز در محلي جديد توسط مسئولان ذيربط آغاز شد.
در جريان سفر سوم هيئت دولت به استان آذربايجان شرقي ساخت بيمارستان 540 تختخوابي به عنوان جايگزيني براي دو بيمارستان مذكور تصويب و مراحل اداري و واگذاري زمين آن پيگيري شد.
بالاخره حدود يك ماه قبل احداث اين بيمارستان در معاونت راهبردي رياست جمهوري نيز تصويب و هزينه ساخت آن در بودجه 90 پيش‌بيني شد.
استانداري آذربايجان شرقي نيز زميني را در ضلع جنوبي بزرگراه شهيد كسايي تبريز براي ساخت اين بيمارستان اختصاص داده است.
پژوهشگاه ملي دانشگاه علوم پزشكي تبريز هم با مساحت 30 هزار متر مربع و اعتبار 250 ميليارد ريال ساخته مي شود كه 40 ميليارد ريال اعتبار اوليه به آن اختصاص يافته است.


نوشته شده در   چهارشنبه 4 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode