ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 4 خرداد 1390     |     کد : 20093

حضرت زهرا(س) الگوي تمام عيار عفاف براي زنان است

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: حضرت زهرا (س) الگوي تمام عيار حجاب و عفاف براي زنان مسلمان جهان است.

 وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: حضرت زهرا (س) الگوي تمام عيار حجاب و عفاف براي زنان مسلمان جهان است.

به گزارش خبرگزاري فارس از بناب، مرضيه وحيددستجردي در همايش بزرگ بانوان شهرستان بناب با عنوان «جشن كوثر» كه در مصلاي اعظم اين شهر برگزار شد اظهار داشت: دولت عدالت‌محور و ولايت‌مدار ايران اسلامي تلاش مي‌كند ميراث گرانبهاي امام و شهدا را كه همان نظام مقدس جمهوري اسلامي و سرزمين پاك ايران است به اوج پيشرفت و تعالي برساند.
وي گفت: تمام تلاش دولت در دهه پيشرفت و عدالت بر اين است كه امكانات و منابع عظيم ملي را به تمام نقاط كشور به صورت عادلانه برساند.
وزير بهداشت در ادامه بر لزوم حفظ و تقويت ايمان ملت مسلمان ايران در جهت ادامه راه شهدا و امام راحل تاكيد كرد و اظهار داشت: امروز كه روز آزادسازي خرمشهر قهرمان و سالروز ميلاد باسعات امام خميني (ره) است، بهترين فرصت براي تقويت ايمان و تجديد پيمان با امام و شهداست.
دستجردي با تبريك سالروز ميلاد پرخير و بركت يگانه بانوي بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: زنان مؤمن و مسلمان ايران خصوصا بانوان بسيجي و ايثارگر به عنوان الگوهاي قهرمان‌پرور جامعه ما هستند و بايد با همت همين سرمايه‌هاي ارزشمند جامعه بتوانيم ايران عزيزمان را به قله‌هاي بلند افتخار و پيشرفت برسانيم.
وي افزود: زنان شجاع و غيرتمند ايران اسلامي همواره در عرصه‌هاي مختلف جهاد، آموزش، فرهنگ، اقتصاد و ايثار در كنار مردان تلاش كرده‌اند و پيشتازان قافله زنان نمونه و متعهد دنيا هستند.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي همچنين درباره شأن و منزلت حضرت زهراي مرضيه (س) خاطرنشان كرد: آن بانوي بي‌نشان، سرالهي و كليد تمام گرفتاري‌هاي بشريت است و ما افتخار مي‌كنيم كه ادامه دهنده راه آن حضرت هستيم.
دستجردي تأكيد كرد: حضرت زهرا (س) الگوي تمام عيار حجاب و عفاف براي زنان عالم بوده و زنان نبايد اجازه دهند پوشش چادر به عنوان حجاب برتر از دست آنها خارج شود.
وي همچنين در خصوص فعاليت‌هاي وزارت بهداشت و درمان نيز گفت: تمام تلاش ما در وزارت اين است كه همه امكانات و تسهيلات لازم را با بهترين كيفيت در اختيار مردم بگذاريم و هزينه‌هاي بخش بهداشت و سلامت را آنقدر كاهش دهيم تا بيماران به جز درد و رنج بيماري مشكل ديگري احساس نكنند.
وزير بهداشت تاكيد كرد: در نهايت جلب رضايت مردم را موجب افتخار خودمان و كسب رضاي الهي مي‌دانيم.
در ابتداي اين همايش، فرمانده سپاه عاشورا نيز طي سخناني ضمن گراميداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، از نيروهاي مسلح و رزمندگان ايران اسلامي به عنوان نمود عيني وحدت بين آحاد مردم ياد كرد و گفت: اتحاد، همدلي و ايمان معنوي رزمندگان اسلام موجب آزادسازي خرمشهر قهرمان به دست آنان شد.
علي‌اكبر پورجمشيديان افزود: افتخار مي‌كنيم كه امروز در مكتب پرافتخار اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي زندگي مي‌كنيم كه در راس آن ولايت فقيه وجود دارد.


نوشته شده در   چهارشنبه 4 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode