ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 اسفند 1401     |     کد : 200580

امام جمعه موقت تبریز:

صهیونیست‌ها نفس‌های آخر خود را می‌کشند

امام جمعه موقت تبریز گفت: اوضاع داخلی رژیم صهیونیستی و شرایط اپوزیسیون این رژیم جعلی حاکی از بدبختی آن‌ها است...

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز گفت: اوضاع داخلی رژیم صهیونیستی و شرایط اپوزیسیون این رژیم جعلی حاکی از بدبختی آن‌ها است و باید اذعان کرد که صهیونیست‌ها نفس‌های آخر خود را می‌کشند و به وعده رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید، نزدیک می‌شویم.

حجت‌الاسلام اسماعیل روشن‌تن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، با اشاره به توافق ایران و عربستان، اظهار کرد: این توافق نمونه‌ای از زوال پذیری سیاست‌های اسرائیل غاصب است و ایران، عربستان و چین به عنوان بازیگران اصلی این توافق نشان می‌دهند که کشورهای مختلف جهان به درک درستی از سیاست بین الملل برای کمرنگ ساختن حضور آمریکا در منطقه رسیده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های کشورهای استعمارگر در طول تاریخ کشورمان، افزود: تمامی دولت‌های استعمارگر همواره در طول تاریخ با پایمال کردن منافع ملت‌ها می‌خواستند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی ادامه داد: آنچه که امروز در ایران اسلامی اتفاق افتاده و در کشورهای دیگر به هیچ عنوان وجود ندارد، این است که بسیاری از ممالک به خصوص کشورهای اسلامی از نبود رهبری چون رهبر انقلاب رنج می‌برند. مردم با بصیرت ایران اسلامی در طول ۴۴ سال اخیر از طوفان‌های متعدد و سهمگینی با رهبری یک فقیه عالم و بصیر گذشته و امروز هیچ قدرتی جرات جسارت و دست درازی به ایران را ندارد.

روشن تن در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور، افزود: شرایط عجیب و بحران‌های بزرگی را در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشتیم که اگر یکی از آن بحران‌ها در کشور دیگری رخ می‌داد قطعا آن کشور نابود می‌شد ولی ما به لطف خداوند متعال و هوشیاری رهبری و مردم، پیروز این جنگ رسانه‌ای و ترکیبی شدیم.

وی هم‌چنین با اشاره به فرا رسیدن روز شهدا، اظهار کرد: استقلال و آزادی، دستاورد خون هزاران انسان والامقامی است که امروز ما بر سر سفره آن‌ها نشسته‌ایم و بنا بر این یکی از وظایف مردم و مسئولان، قدرشناسی از این نعمت بزرگ است که در اختیار ما قرار دارد.


نوشته شده در   جمعه 26 اسفند 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode