ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 3 خرداد 1390     |     کد : 20049

دره اومو و اقوام بدوي

چهره جالب يك زن قبيله مورسي با نعلبكي داخل لبش و عاجهاي سنگين گراز كه به همراه تزيينات ديگر از گوشهايش آويخته است. شهرت قبيله مورسي به دليل نعلبكي رسي است...

 

چهره جالب يك زن قبيله مورسي با نعلبكي داخل لبش و عاجهاي سنگين گراز كه به همراه تزيينات ديگر از گوشهايش آويخته است. شهرت قبيله مورسي به دليل نعلبكي رسي است كه از زمان كودكي به داخل لب پايين گذاشته و هر سال به قطر آنها افزوده مي‌شود و آن را نشانه‌اي از زيبايي مي‌دانند.
دو جنگجوي قبيله كارو مسلح به تفنگهاي خودكار آك 47 و بدنهاي رنگ كرده كه از چرا دادن گاوها بازمي‌گردند. امروز تنها حدود 1500 نفر از اعضاي قبيله كارو در دره رودخانه اومو به زندگي ادامه مي‌دهند.
تصوير دو كودك عضو قبيله مورسي كه بدنشان از خاكستر پهن سوخته گاوها پوشيده شده تا از پشه‌ها در امان باشند.
چهره سالمندترين عضو قبيله كارو كه اعضاي قبيله از سن او خبر ندارند اما معتقدند كه او سالمندترين عضو قبيله است. در اين ناحيه مردم تمايلي به زندگي طولاني و پير شدن ندارند.
چهره يك پيرمرد عضو قبيله داسانك. اعضاي قبيله داسانك يكي از بزرگترين قبايل دره رودخانه اومو بوده و ثروتمندترين قبيله محسوب مي‌شوند. قبيله داسانك حدود 60 هزار راس گاو دارد.
چهره يك جنگجوي قبيله كارو كه سلاحش را بر دوش گذاشته است. جراحاتي كه بر پشت او ديده مي‌شود نشانه اين مساله است كه او در جريان نبرد افرادي را به قتل رسانده است. هنگامي كه يك جنگجوي كارو مردي را به قتل مي‌رساند اعضاي قبيله او با تيغه يك چاقو بر پشت شانه و بازوها اين نشانه‌ها را ايجاد مي‌كنند.
چهره يك دختر نوجوان قبيله كارو و تزيينات سنتي قبيله‌اش.
تصوير يك چوپان عضو قبيله هامار كه براي حفاظت از گله‌اش مسلح است. او با ديدن استايرتون (عكاس اين گزارش) به او گفت تو كه هستي؟ اينجا چه مي‌كني؟ جوان ديگري كه با او بود رفتارش كمتر دوستانه بود و پس از گرفتن اين عكس توسط استايرتون با دادن دشنامي از او دور شد.
چهره يك جنگجوي كارو در روستاي محل زندگي‌اش در رودخانه اومو. رنگ‌آميزي جالب چهره و بدن او و پوشش سنتي‌اش هيچ تناسبي با سلاحي كه بر دوش گذاشته ندارد.
چهره يك پيرزن عضو قبيله مورسي كه نعلبكي لبش را درآورده و لب پايين‌اش را كاملا جمع كرده است. او در عين حال آويزه‌هاي سنگين گوش‌هايش را نيز از لاله ها جدا كرده است.


نوشته شده در   سه شنبه 3 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode