ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 3 خرداد 1390     |     کد : 20039

اسناد سازمان ميراث فرهنگي به كتابخانه ملي مي‌پيوندد

تفاهم‌نامه تحويل اسناد فعاليت‌هاي فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي با كتابخانه ملي شمال غرب كشور مبادله شد.

 تفاهم‌نامه تحويل اسناد فعاليت‌هاي فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي با كتابخانه ملي شمال غرب كشور مبادله شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، تراب محمدي رئيس سازمان ميراث فرهنگي آذربايجان شرقي در بازديدي از مديريت اسناد و كتابخانه ملي شمال غرب كشور با اشاره به تعامل شايسته مديريت اسناد و كتابخانه ملي شمال غرب كشور با سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان اظهار داشت: فعاليت اين دو دستگاه در راستاي هم بوده و هر دو وظيفه حفظ و احياي تاريخ و هويت ايران اسلامي را بر عهده دارند كه وظيفه‌اي مهم و خطير به شمار مي‌رود و تعامل موجود مي‌تواند فعاليت در اين زمينه را به شيوه مثبت و كاربردي پيش ببرد.
رئيس شوراي ثبت آثار تاريخي و فرهنگي استان ضمن بازديد از شيوه نگهداري اسناد در مديريت اسناد و كتابخانه ملي شمال غرب كشور بيان كرد: با تحويل اسناد مربوط به ثبت آثار تاريخي، فرهنگي و معنوي استان در فهرست آثار ملي و جهاني، برگزاري جشنواره‌ها، همايش‌ها، احياي هنرهاي سنتي و صنايع دستي استان و انتشارات سازمان به اسناد ملي، در حقيقت بخش مهمي از ميراث ملي و فرهنگي امروز استان براي آيندگان حفظ خواهد شد.
وي تصريح كرد: حفظ، نگهداري و مرمت آثار كهن در كنار نگهداري آثار امروز كار دشواري است كه مديريت اسناد و كتابحانه ملي شمال غرب كشور با حضور مدير هنرمند، اديب و توانمند به خوبي از عهده آن برآمده است.
طي ديدار رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، با علي نقيب، مدير ثبت اسناد و كتابخانه ملي شمال غرب كشور مقرر شد كه سند تمام فعاليت‌هاي سازمان ميراث فرهنگي استان اعم از همايش‌ها، جشنواره‌ها، ثبت‌هاي ملي همچنين تمام انتشاراتي كه توسط اين سازمان صورت مي‌گيرد از جمله كتاب، بروشور، پوستر و ... در سازمان ثبت اسناد ملي شمال غرب كشور به عنوان سند فعاليت‌هاي تاريخي و فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي استان نگهداري شوند.


نوشته شده در   سه شنبه 3 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode