ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 4 اسفند 1401     |     کد : 200389

رهبر انقلاب:

سیاست دشمن یأس‌آفرینی است/ از شبهه نباید رنجید

رهبر معظم انقلاب اسلامی یأس‌آفرینی را سیاست‌ دشمنان دانستند و تاکید کردند: از شبهه نباید رنجید و برای مواجهه‌ با آن باید کاملاً آماده شد این شبهه‌ها مثل تحریم‌هاست، این تحریمها اگر نبود مطمئن باشید ما این پیشرفتهای صنعتی و فنی را نمی‌داشتیم.

ایرنا- رهبر معظم انقلاب اسلامی یأس‌آفرینی را سیاست‌ دشمنان دانستند و تاکید کردند: از شبهه نباید رنجید و برای مواجهه‌ با آن باید کاملاً آماده شد این شبهه‌ها مثل تحریم‌هاست، این تحریمها اگر نبود مطمئن باشید ما این پیشرفتهای صنعتی و فنی را نمی‌داشتیم.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری تاکید کردند: اولاً مجلس خبرگان منتخب مردم است و در آن مردمسالاری به معنای حقیقی کلمه با سلامت کامل تحقق پیدا کرده است و ثانیا متشکل از علمای دین است که جوهره دینی نظام را نشان می‌دهد، بنابراین ترکیب و امتزاج اتحاد جمهوریت و اسلامیت در نظام اسلامی را بیان می‌کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین تاکید کردند: یکی از چیزها مسئله‌ی امیدآفرینی است، سیاستهای دشمن یأس‌آفرینی است. هر وقت یک بار به یک مناسبتی، مال امروز هم نیست، در سال ۶۹ ــ در اردیبهشت ۶۹ هنوز یک سال از رحلت امام نگذشته بود ــ یک گروهی حالا اسم نمی‌آورم یک نامه‌ی درواقع سرگشاده‌ای نوشتند به یکی از مسئولین و همه‌اش همین‌طور یأس‌آفرینی از جمله‌ی تعبیراتی که در آن نامه بود که من اینجا یادداشت کردم این است میگویند «مُلک و ملت به لبه‌ی وحشتناک ویرانی و نابودی رسیده است»! سال ۶۹ این آقایان به این نتیجه رسیده بودند که کشور به لبه‌ی ویرانی و نابودی رسیده حالا دائماً از این حرفها هست. حالا آن کسانی که خودشان، شخصیتشان، هویتشان در معرض نابودی و ویرانی است آنها به هرکس نگاه میکنند اینجوری می‌بینند. به عکس کسانی که ذهنشان، دلشان پر از امید است همه‌چیز را امیدبخش می‌بینند.

ایشان گفتند: از شبهه هم نباید رنجید. نرنجیم؛ بالاخره شبهه است و وجود دارد. مرحوم آقای مطهری (رضوان‌الله‌علیه) خودش شبهه را کشف می‌کرد، زودتر می‌فهمید و بنا می‌کرد روی آن فکر کردن. برای مواجهه‌ی با شبهه بایستی کاملاً آماده شد. من می‌خواهم این را عرض بکنم حتی این شبهه‌ها مثل این تحریمهاست، این تحریمها اگر نبود مطمئن باشید ما این پیشرفتهای صنعتی و فنی را نمی‌داشتیم... نه قطعه می‌فروختند، نه علم می‌فروختند، نه فناوری می‌فروختند ناچار شدیم خودمان اقدام کنیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان کردند: شبهه هم همین‌جور است، شبهه‌ هم ما را وادار می‌کند بیشتر فکر کنیم، بیشتر مطالعه کنیم، بیشتر مراجعه کنیم، بیشتر مشورت کنیم، بیشتر از کسی که بیش از ما می‌فهمد سئوال کنیم، شبهه هم از این قبیل است.

نمایندگان مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.


نوشته شده در   پنجشنبه 4 اسفند 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode