ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 13 بهمن 1401     |     کد : 200223

حجت الاسلام والمسلمین عالی:

فساد ‌و ناکارآمدی دوران پهلوی باید تبیین شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود عالی، پژوهشگر علوم اسلامی و استاد حوزه گفت: یکی از محورهای مهم جهاد تبیین این است که فساد و ناکارآمدی دوران پهلوی باید تبیین شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود عالی، پژوهشگر علوم اسلامی و استاد حوزه گفت: یکی از محورهای مهم جهاد تبیین این است که فساد و ناکارآمدی دوران پهلوی باید تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی عصر چهارشنبه در نشست هم افزایی تقویت گفتمان انقلاب اسلامی ائمه جماعات تبریز که در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین نیاز اصلی امروز کشور است و باید روحانیون جهاد تبیین را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند که اگر امری مهم‌تر از جهاد تبیین وجود داشت، رهبر معظم انقلاب آن را مورد تاکید قرار می‌دادند.

وی با اشاره به محورهای جهاد تبیین افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب یکی از محورهای اصلی جهاد تبیین است، باید در جهاد تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله نظام اعلام شود چراکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی ایران است و باید روحانیون در این خصوص هوشیار باشند.

این استاد و خطیب توانا با تاکید بر اینکه در خصوص جهاد تبیین همچنان محورهای مدنظر مقام معظم رهبری محقق نشده و جا برای کار بسیار است، افزود: یکی از محورهای مهم جهاد تبیین این است که فساد و ناکارآمدی دوران پهلوی باید تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی ابراز داشت: سخنرانی برای جهاد تبیین کافی نیست و باید در جهاد خدمت گذاری کار کرد روحانیون به مشکلات محلات ورود کرده و آنها را حل کنند.

وی افزود: محدوده کاری یک روحانی چهار دیواری مسجد نیست و باید مشکلات محلات توسط روحانیون شناسایی و با کمک خیران آنها را حل کرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 13 بهمن 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode