ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 دي 1401     |     کد : 200046

در خطبه‌های نمازجمعه اهر عنوان شد؛

حجاب یکی از ریشه‌های انقلاب اسلامی/ضرورت اخراج آمریکا ازخاورمیانه

 امام جمعه اهر با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: حجاب یکی از ریشه‌های انقلاب اسلامی ایران است.

 امام جمعه اهر با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: حجاب یکی از ریشه‌های انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه اهر افزود: امام راحل در زمان انقلاب و مقام معظم رهبری همانند کوه در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند. دشمنان فکر نکنند که جمهوری اسلامی از آن‌ها می‌ترسد اصلاً این‌چنین نیست.

امام جمعه اهر بابیان این‌که جوانان نیروی مقاومت در کشورهای اسلامی، با دستان خالی در برابر آمریکایی‌ها ایستاده‌اند، گفت: برچیدن سلطه آمریکایی‌ها از خاورمیانه وعده‌ای است که تحقق می‌یابد و روزی را شاهد خواهیم بود که آمریکایی‌ها از منطقه اخراج می‌شوند.

وی با قدردانی از حضور مردم اهر در مراسم ایام فاطمیه، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر شهید گمنام گفت: حضور اقشار مختلف مردم حاکی از بصیرت مردم در مقابل تبلیغات دشمن بود.

حاجی‌زاده ضمن تبریک روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار کرد: نقش مادران و همسران کمتر از شهدا نیست، فرزندانی که همین مادران تربیت کرده و تحویل جامعه داده بودند ۸ سال مقابل دشمن ایستادند.

امام جمعه اهر با ذکر این‌که حجاب یکی از ریشه‌های انقلاب اسلامی است، گفت: در زمان رژیم پهلوی، قیام‌های مردم از توهین به امام خمینی (ره) و حجاب شروع و با شکل‌گیری قیام‌های خونین در استان‌ها، مراسم چهلم شهدای انقلاب منجر به پیروزی انقلاب و متلاشی شدن رژیم پهلوی شد.

وی با اشاره به نگاه کالایی و جنسیتی غربی‌ها به زنان تصریح کرد: غربی‌ها در حالی مدعی مدافع حقوق زنان ایرانی هستند، که خودشان به زنان نگاه کالایی و جنسیتی دارند. دیدگاه اسلام و نظام جمهوری اسلامی به جایگاه زنان اخیراً از سوی مقام معظم رهبری تشریح و تأکید شد که فرقی بین زنان با حجاب و ضعیف‌الحجاب نیست و همه دختران ما هستند.

حاجی‌زاده ادامه داد: دشمنان در اغتشاشات اخیر برای تحریک بانوان با حجاب به کشف حجاب دست به هر کاری زدند اما بانوان با مشت محکمی بر دهان محرکان و دشمنان زدند. این غیرت دینی زنان ایرانی را نشان می‌دهد. حتی زنان ایرانی، اقتدار خود را در میادین ورزشی هم به رخ کشورهای دوست و دشمن می‌کشند.

امام جمعه اهر با تأکید بر این‌که رزمایش ذوالفقار پیامی به دشمنان برای اینکه فکر تعرض به مرزهای ایران را از سر خود بیرون کنند داشت، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران آماده و هوشیار در برابر توطئه‌ها هستند. اگر دشمن بخواهد به مرزهای جمهوری اسلامی ایران تعرض کند با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح و پهپادهای پیشرفته ایران مواجه می‌شوند.


نوشته شده در   جمعه 16 دي 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode