ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 دي 1401     |     کد : 200043

رئیس جمهور:

دست رانتخوارانی که چشم به ثروت کشور دارند را قطع خواهیم کرد

رئیس جمهور گفت: دست افراد سودجو و رانت‌خوار و کسانی که می‌خواهند به بیت‌المال و حقوق مردم و ثروت‌های کشور دست‌اندازی کنند، قطع خواهیم کرد.

رئیس جمهور گفت: دست افراد سودجو و رانت‌خوار و کسانی که می‌خواهند به بیت‌المال و حقوق مردم و ثروت‌های کشور دست‌اندازی کنند، قطع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه طی سفر به بهارستان و پس از شرکت در شورای اداری این شهرستان در جمع مردم با بیان اینکه مردم این منطقه مردمانی دل داده به نظام و اهل بیت هستند اظهار داشت: ایمان به خدا، انقلاب بودن و ایستادگی بر ارزش‌ها از بزرگترین سرمایه‌ها است که باید حفظ شوند.

رئیسی با اشاره به اینکه در بهارستان مردمی داریم که کارشان تولید است و این افتخار برای منطقه است گفت: مردم بهارستان از بخش‌های مختلف از کشور گرد هم آمدند نه تنها باری بر مردم تهران اضافه نکرده‌اند بلکه بار تهران را هم به دوش می کشند چرا که در این منطقه زن و مرد به اشتغال مشغول هستند و آمارهای خوبی از سطح اشتغال داریم و برای ارتقا زحماتی که شما می‌کشید دولت هم باید کمک کند تا شاهد پیشرفت شهرستان باشیم.

وی افزود: امروز از بیمارستان نیمه کاره بهارستان بازدید شد طرحی که سال‌ها قبل باید به پایان می‌رسید و در این خصوص مقرر شد با سرعت کار این مرکز پیش رود تا نیاز مردم منطقه به مراکز درمانی تا یک سال آینده برطرف شود.

رئیس جمهور بر ضرورت ایجاد فضای آموزشی و ورزشی بیشتر در بهارستان تاکید کرد و گفت: در این منطقه مرکز آموزشی به اندازه جمعیت نیست و حداقل به ۱۰ تا ۱۵ مدرسه نیاز است که قرار شد با سرعت و پیش از یک سال آینده ۱۵۰ کلاس درس در منطقه بهارستان ایجاد شود.

رئیسی اظهار داشت: در طول دوره فعالیت دولت سیزدهم ۳ هزار واحد تولیدی تعطیل یا نیمه‌تعطیل به چرخه تولید برگشته است و تمام تلاش ما این است که در کالای اساسی و سفره خود نیازمند خارج کشور نباشد و می‌شود کاری کرد که در کالاهای اساسی نیازمند بیگانه نباشیم و برای این امر گام‌هایی برداشته و برنامه‌ریزی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید همه دولت و وزرا در میان مردم بیایند و حرف‌شان را بشنوند عنوان داشت: نوکری مردم افتخار ماست و این نکته را به مسئولان هم گفته‌ام که در ادارات و سازمان‌ها هم برای گره‌گشایی و حل مسائل مردم نباید از هیچ کوششی دریغ شود و مردم هم باید احساس کنند که کارشان انجام می‌شود و البته از هر ارتباط ناشایستی در انجام امور مردم باید پرهیز شود.

رئیس جمهور بر قطع دست رانتخواران در همه زمینه‌ها تاکید و عنوان داشت: دست افراد سودجو و رانت‌خوار و کسانی که می‌خواهند به بیت‌المال و حقوق مردم و ثروت‌های کشور دست‌اندازی کنند، قطع خواهیم کرد.


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 16 دي 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode