ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 12 دي 1401     |     کد : 200017

توسط انتشارات راه یار؛

«سیل و سردار» روانه بازار نشر شد

کتاب «سیل و سردار» شامل خاطرات شفاهی حضور حاج قاسم سلیمانی در سیل خوزستان به قلم محمدعلی بخشی‌پور توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب «سیل و سردار» شامل خاطرات شفاهی حضور حاج قاسم سلیمانی در سیل خوزستان به قلم محمدعلی بخشی‌پور توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «سیل و سردار؛ خاطرات شفاهی حضور حاج قاسم سلیمانی در سیل خوزستان» به قلم محمدعلی بخشی‌پور به‌تازگی توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شده است.

تحقیق تهیه مطالب این‌کتاب به عهده مصطفی شالباف و جعفر الهایی بوده است. «سیل و سردار» مجموعه‌ای از خاطرات حضور به یاد ماندنی سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در جمع مردم سیل زده استان خوزستان است که یادآور خاطرات آخرین روزهای حیات پربرکت او نیز محسوب می‌شود.

کسی که به مقوله نظامی از منظر بشردوستی می‌نگرد پس حتماً برای حوادثی همچون سیل و زلزله نیز نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد و ناآرامی انسان‌ها و جان‌های خسته برای او نیز ناگوار است و این ویژگی هم در زلزله هولناک بم و هم در سیل مهیب خوزستان، بیش از پیش در حاج قاسم سلیمانی نمایان شد. آن منطقی که او را در دهه شصت شمسی به جبهه‌های نبرد حق علیه رژیم باطل بعث و در دهه نود به مبارزه علیه داعش کشاند، همان انگیزه او را در دهه هشتاد در میان زلزله زدگان بم و نهایتاً در سال ۱۳۹۸ به میان سیل زدگان خوزستانی آورد تا ضمن همدردی با مردم، برای کاهش آلام متأثران از آن سیل کم نظیر قرن، به چاره اندیشی بپردازد.

وارد نشدن خدشه به عنصر کرامت انسانی در سیل خوزستان، برای او دغدغه مهمی بود به طوری که در دیدار با گروه‌های جهادی می‌گفت: چه چیزی بالاتر از این است که کرامت یک انسان را حفظ کنید تا از خانه‌اش آواره نشود یا اینکه در اردوگاه‌ها کرامتش حفظ شود… اگر با حفظ کرامت مردم و بدون خسارت انسانی این کارها را انجام دادیم بدون شک نتیجه مهمی می‌توانیم بگیریم.

این‌کتاب با ۱۴۴ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۴۰ هزار تومان عرضه شده است.


برچسب ها
نوشته شده در   دوشنبه 12 دي 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode