ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 خرداد 1401     |     کد : 198875

امام جمعه بناب:

دشمن درصدد ایجاد جبهه اقتصادی علیه ایران اسلامی است

امام جمعه بناب با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد جبهه اقتصادی علیه ایران اسلامی است، گفت: اگر یارانه‌ها در امور زیربنایی هزینه شود، کشور شکوفا می‌شود.

امام جمعه بناب با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد جبهه اقتصادی علیه ایران اسلامی است، گفت: اگر یارانه‌ها در امور زیربنایی هزینه شود، کشور شکوفا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تأکید بر ضرورت اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: اگر امروز می‌بینیم برخی کشورها بازارهای جهانی را قبضه کرده‌اند، بخاطر این است که مسئولین آن کشورها یارانه را به صورت نقدی در اختیار مردم قرار نداده‌اند و آن را صرف امور زیربنایی کشور کرده‌اند.

وی افزود: امروز در نتیجه برنامه ریزی چیزی بنام تورم و بیکاری در کشورهای خود ندارند و هر کس از دسترنج خود امرار معاش می‌کند و پرداخت یارانه به صورت نقدی که از قبل در کشور اتفاق افتاد، بنا به اظهارات اقتصاددانان بزرگ دنیا پرداخت وجه نقد به مردم کار اشتباهی بوده است.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی از زمانی در کشور آغاز شد که یارانه را به صورت نقدی به مردم پرداخت نمودند در حالی که اگر به صورت عقلانی این مبالغ کلان به سمت اشتغال و تکمیل امورات زیربنایی هزینه می‌شد این مشکلات را در کشور شاهد نبودیم.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با بیان اینکه پرداخت نقدی یارانه با سیاست‌های اقتصادی و نظر مقام معظم رهبری منطبق نیست؛ گفت: دولت اسلامی وظیفه دارد به درد محرومین و مستمندان جامعه برسد.

وی ادامه داد: مردم برای برقرار نظام اسلامی خون زیادی داده‌اند و نظام نیز باید در راستای حفظ مردم گام بردارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب یادآوری کرد: اگر یارانه‌ها به صورت نقدی پرداخت نمی‌شد امروز چرخ‌های تولید سرحال تر بودند و مبالغ هنگفت در امور زیربنایی از قبیل احداث بیمارستان‌ها و بیمه‌های تکمیلی هزینه می‌شد و کشور نیز شکوفاتر می‌شد.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب اظهار کرد: دشمن درصدد ایجاد جبهه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران است و جنگ تمام عیاری را آغاز کرده است، لذا برای برون رفت از وضعیت فعلی عزم ملی را می‌طلبد که با درک اوضاع و شرایط کنونی در برابر فشارهای دشمن مقاومت کنیم و یقین بدانیم با هزینه یارانه‌ها در امورات زیربنایی کشور گلستان خواهد شد.


نوشته شده در   جمعه 20 خرداد 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode