ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 19 اسفند 1400     |     کد : 198234

امام جمعه تبریز تاکید کرد؛

ضرورت استمرار حرکت‌های انقلابی برای تداوم و ماندگاری نظام اسلامی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر لزوم استمرار حرکت‌های انقلابی برای تداوم و ماندگاری نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: اعتقاد به نظام رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر لزوم استمرار حرکت‌های انقلابی برای تداوم و ماندگاری نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: اعتقاد به نظام رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم روز چهارشنبه در همایش ائمه جمعه آذربایجان شرقی اظهار کرد: استمرار انقلاب یعنی اینکه ما هدف‌های انقلاب و همه نیازهای امروز و فردا را که ما را به آن هدف‌ها می‌رساند در نظر بگیریم و این نیازها را بر طرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف‌های انقلاب پیشرفت کشور، عدالت اجتماعی، اقتدار و تشکیل جامعه اسلامی و رسیدن به تمدّن نوین اسلامی است، گفت: برای استمرار انقلاب باید دید برای رسیدن به این هدف‌ها چه کارهایی لازم است و آن کارها را انجام بدهیم.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: ما نهضت‌ها و انقلاب‌هایی را در دنیا سراغ داریم که در ابتدا خوب شروع شدند و گام‌های مهمی هم برداشتند اما به پیروزی دست پیدا نکردند.

وی افزود: اصحاب نهضت و انقلاب‌ها اعم از سردمداران، پیروان و آحاد مردمی از ادامه مسیر به دلایلی مانند خستگی، نااُمیدی، ترس و سرگرمی به بازیچه‌های مادّی و اختلافات داخلی منصرف شدند و نهضتشان به پیروزی نرسید؛ به همین دلیل باید توجه داشت که ادامه و استمرار، رمز پیروزی هر حرکتی است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: برنامه برگزاری میز خدمت پیش از خطبه‌های نماز جمعه در کشور از نماز جمعه تبریز کلید خورد و در چند ماه اخیر با پیگیر استاندار و فرمانداران حضور مسئولان استانی طبق برنامه و زمانبندی پر رنگ شده است و مردم موضوعات و مشکلات خود بی واسطه از مدیران کل پیگیری می‌کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه کارهای برجسته‌ای در استانداری آذربایجان شرقی انجام شده است، گفت: ارتباط و رایزنی‌های با سفرا و سرکنسول‌های کشورهای همسایه و حضور و پیگیری مسائل اقتصادی در کشورهای همسایه، سرکشی به کارخانه‌ها و مراکز اقتصادی استان و حضور میدانی در موضوعات مختلف و محله‌های مختلف از جمله این موارد است.


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 19 اسفند 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode