ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 اسفند 1400     |     کد : 198143

با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

اختتامیه اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی در تبریز برگزار شد

اختتامیه سی امین اجلاس سراسری نماز در بخش دانش آموزی با هدف تعمیق پیوند نماز با خانه، مدرسه و مسجد با حضور وزیر آموزش و پرورش در تبریز برگزار شد.

اختتامیه سی امین اجلاس سراسری نماز در بخش دانش آموزی با هدف تعمیق پیوند نماز با خانه، مدرسه و مسجد با حضور وزیر آموزش و پرورش در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه در آئین اختتامیه اجلاس سراسری نماز دانش آموزی در تبریز با بیان اینکه دشمنان درصدد حذف نماز هستند و هجمه زیادی بر علیه این آئین عبادی وجود دارد، گفت: البته اقداماتی هم در حوزه نماز انجام شده است اما باید تلاش بیشتری شود.

یوسف نوری خاطرنشان کرد: در زیست بوم جدید که عصر تسلط شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است ما باید متربی را شناخته و ضمن احصاء نیازهای وی بر اساس نیاز متربی برنامه ریزی کنیم تا پس نزند.

وزیر آموزش و پرورش نماز را پرچم اسلام دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در دهه ۷۰ نسبت به شبیخون فرهنگی هشدار داده و فرمودند که نماز خوب در سایه حکمرانی خوب عملی می‌شود.

نوری با بیان اینکه برنامه‌های کلیشه‌ای در مورد نماز نه تنها نتیجه مثبتی نمی‌دهد بلکه دانش آموزان و جوانان آن را پس می‌زنند بر مردمی کردن نماز و استفاده از ظرفیت خیران و مشارکت حلقه‌های میانی در امر نماز تاکید کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور هم در ارتباط تصویری با این اجلاس اظهار کرد: نماز عبادتی است که نیاز به فریاد زدن دارد و این اجلاس‌های نماز فریاد علمی و هنری نماز است.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن نماز خانه‌ها در مکان‌های زیبا، استفاده از یک کتاب نماز در هر خانه، برگزاری مسابقات اسرار نماز برای عموم جامعه، تجلیل از جوانان و نوجوانانی که در مدارس اذان می‌گویند، تجلیل از مدیران مدارس که پیش نماز هستند و برگزاری دوره‌های آموزشی دعوت به نماز ویژه روحانیون پیش نماز ادارات و کارخانه‌ها از مواردی است که در نشر فرهنگ نماز به ما کمک می‌کند.


نوشته شده در   جمعه 6 اسفند 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode