ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 اسفند 1400     |     کد : 198141

امام جمعه بناب تاکید کرد؛

ضرورت صدور فرمانی از سوی رئیس جمهور برای برچیدن ریشه رباخواری

امام جمعه بناب بر ضرورت صدور فرمانی از سوی ریاست جمهوری برای برچیدن ریشه رباخواری در کشور تاکید کرد.

امام جمعه بناب بر ضرورت صدور فرمانی از سوی ریاست جمهوری برای برچیدن ریشه رباخواری در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به توصیه اکید رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین اظهار کرد: از آنجایی که دشمنان نظام در صدر سیاه نمایی در کشور هستند و یک عده‌ای از خدا بی خبر نیز در درون کشور به آن دامن می‌زنند، لذا بیان نعمت‌ها در مقطع فعلی یک ضرورت است.

وی با اشاره به بیانیه و درخواست یهودیان رژیم غاصب از جمهوری خواهان آمریکا برای افزایش و اختصاص اعتبار به افرادی که در حال لجن پراکنی علیه جمهوری اسلامی هستند؛ تصریح کرد: در این مقاله چنین آمده است: «خطر ایران برای آمریکا بزرگ‌تر از خطر روسیه است و رهبران ایران با رهبران دیگر کشورهای دنیا متفاوت هستند.» جالب‌تر اینکه یهودیان جمهوری خواه از دولت آمریکا خواسته‌اند پول بیشتری به مخالفان در داخل کشور ایران نیز تخصیص دهند.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: مردم مؤمن و انقلابی شهادت می‌دهند که اهداف انقلاب یا پیاده شده و یا در حال پیاده شدن است و انقلاب توسط خود مردم اداره می‌شود و تمام تصمیم گیرندگان کشور فرزندان همین ملت هستند و امروز ریاست و مدیریت کرسی‌های قوای سه گانه کشور در اختیار لایه‌های پایین ملت است و مردم خودشان بی واسطه یا با واسطه آنها را انتخاب کرده‌اند و برخلاف نظام شاهنشاهی که پست‌های حساس و کلیدی در اختیار اربابان، اعوان، انصار و اطرافیان دربار بود.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان کرد: اخیراً در شهرستان بناب فرزند شهید و از قشر محروم جامعه و از حاشیه شهر یک جوان انقلابی به عنوان فرماندار شهرستان بناب انتخاب شد و ضمن تبریک، همه ما خود را موظف می‌دانیم با تمام توان از وی حمایت کنیم.

وی همچنین ضمن تمجید از تلاش‌های رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب رئیس جمهور شما یک فرزند رسول الله و عالم برجسته و شب زنده دار است و در بدترین شرایط کرونایی در دورافتاده‌ترین نقاط محروم کشور حضور یافته و با مردم درد دل می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب ضمن تمجید از فرمان و ضرب الاجل بیست روزه رئیس جمهور برای آزادسازی حریم رودخانه‌ها تأکید کرد: اکثریت حریم رودخانه‌ها آزاد و در اختیار مردم قرار گرفت و یک کار ارزشمندی بود و نهضت آزادسازی حریم رودخانه‌ها با موفقیت انجام شده و این حرکت نشان دهنده این است که ارکان نظام واقعاً مصمم باشند مشکلات زیادی از کشور قابل حل است.

باقری بنابی اظهار امیدواری کرد رئیس جمهور محترم نظیر چنین فرمانی را برای ریشه کنی ربا در جامعه و کشور صادر کنند تا بلکه ربا در بانک‌ها و بازار ریشه کن شود! متأسفانه رباخواری کشور را قلع و قمع کرده است.

وی تأکید کرد: امیدواریم با صدور این فرمان ریشه رشوه خواری در برخی سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیز ریشه کن شود و ما منتظر صدور این فرمان هستیم.

امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ضرورت برپایی نمازهای جماعت در اول وقت در ادارات جمهوری اسلامی از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع موج جدید بیماری کرونا برخی برنامه‌های غیرضروری را حذف و ضمن رعایت فاصله گذاری حتماً از ماسک استفاده کنند تا شاهد افزایش مبتلایان نباشیم و د ر حد امکان رفت و آمدها را به حداقل برسانیم.


نوشته شده در   جمعه 6 اسفند 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode