ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1390     |     کد : 19566

دلنوشته‌هاي معتكفان در تبريز منتشر مي‌شود

غلامعلي فتح‌آبادي ظهر امروز در نخستين جلسه هم‌انديشي ستاد اعتكاف آذربايجان شرقي بر ضرروت اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در مراسم اعتكاف تاكيد كرده و از آمادگي شهرداري تبريز براي حضور فعال در اين عرصه خبرداد.


خبرگزاري فارس: معاون فرهنگي شهرداري تبريز گفت: شهرداري تبريز آماده است تا خاطرات و دلنوشته‌هاي معتكفان شهرستان تبريز را منتشر كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، غلامعلي فتح‌آبادي در نخستين جلسه هم‌انديشي ستاد اعتكاف آذربايجان شرقي بر ضرروت اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در مراسم اعتكاف تاكيد كرده و از آمادگي شهرداري تبريز براي حضور فعال در اين عرصه خبرداد.
معاون فرهنگي شهرداري تبريز گفت: حضور معنوي معتكفان در مساجد مي‌تواند علاوه بر تاثيرات معنوي براي ‌خود آنان در جامعه نيز نشر يابد.
وي گفت: با توجه به حضور معتكفان در مساجد جمع‌آوري خاطرات، تجارب و دلنوشته‌هاي آنان مي‌تواند در جامعه اثرات مطلوبي به همراه داشته باشد.
معاون فرهنگي شهرداري تبريز گفت: شهرداري تبريز آماده است تا خاطرات و دلنوشته‌هاي معتكفان شهرستان تبريز را منتشر كند.
فتح‌آبادي گفت: ‌اين نشريه مي‌تواند هر سال در مراسم اعتكاف توزيع شده يا در طول سال در نشريات مختلف فرهنگي شهرداري تبريز انتشار يابد.
معاون فرهنگي شهرداري تبريز گفت: با توجه به حضور قابل توجه معتكفان كه اكثر آنان از ميان جوانان و نوجوانان هستند، انتشار خاطرات و دلنوشته‌هاي معنوي آنان در جامعه دربردارنده نكات لطيف معنوي است.
فتح‌آبادي، نشر اين خاطرات در مطبوعات و رسانه‌ها را موجب فرهنگ‌سازي در جامعه و نشر فرهنگ اعتكاف دانست.
همچنين در ادامه اين نشست مديران دستگاه‌هاي مختلف از حضور فعال در برنامه‌هاي اعتكاف امسال خبردادند.
افزايش دو برابري كمكهاي نقدي برخي دستگاه‌ها، تجهيز خودرويي برنامه‌هاي اعتكاف و نيز تجهيز خدمات اورژانسي و آتش‌نشاني از جمله اين كمكهاي مادي است.


نوشته شده در   يکشنبه 25 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode