ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 اسفند 1399     |     کد : 195321

در خطبه‌های نماز جمعه اهر عنوان شد؛

مسئولان در پایان سال نقاط ضعف و قوت خود و کشور را ارزیابی کنند

امام جمعه شهرستان اهر گفت: مسئولان باید در پایان سال نقاط ضعف و قوت خود و کشور را ارزیابی کنند.

 امام جمعه شهرستان اهر گفت: مسئولان باید در پایان سال نقاط ضعف و قوت خود و کشور را ارزیابی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های آخرین نماز جمعه شهرستان اهر در سال ۱۳۹۹ ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی گفت: یکی از زیباترین اخلاق مکارم، بخشش کسانی است که در حق آن‌ها ظلم کرده‌اند در حالی که بخشش گناهکاران بزرگ‌ترین مکارم اخلاق است.

امام جمعه اهر با اشاره به این‌که اجتناب از حرام؛ از دیگر اخلاقیات مکارم است، افزود: انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی و معنوی است و بایستی تربیت خانواده‌مان را در جهت اخلاق فرهنگی و معنوی هدایت کنیم.

وی با اشاره به ملی شدن صنعت نفت ایران گفت: زمانی انگلیسی‌ها نفت ایران را غارت می‌کردند، که در این راستا نقش آیت‌الله کاشانی غیرقابل انکار بود و ماه‌ها برای نجات حقوق ملت ایران تلاش نمود امروز نیز جامعه روحانیت در نجات کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند.

حاجی‌زاده بابیان این‌که ایران اسلامی همیشه در تحریم‌ها و فشارهای دشمنان گرفتار است، ابراز داشت: مسئولین باید در پایان سال نقاط ضعف و قوت خود و کشور را ارزیابی کنند و ببینند در کجای مدیریت لنگ می‌زنند تا برای رفع نقاط ضعف اقدام نمایند.

امام جمعه اهر با قدردانی از تلاش‌های یک‌ساله کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: یک‌سال است که کادر درمان با ویروس کرونا مقابله می‌کند و در این راه شهدای بسیاری را نیز تقدیم کرده‌اند.

وی با تأکید بر این‌که حوزه علمیه امام صادق (ع) اهر با بیش از ۱۳۰ سال قدمت، علمای بسیاری را تربیت کرده است، یادآور شد: جوانان را تشویق کنیم تا در حوزه‌های علمیه به تحصیل بپردازند و در هدایت جامعه نقش ایفا کنند.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: ترامپ و بایدن با همدیگر تفاوتی ندارند، بلکه هر دوی رؤسای جمهور آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و دین اسلام مخالفت کرده و دشمنی دارند.


نوشته شده در   جمعه 29 اسفند 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode