ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 10 آبان 1399     |     کد : 193994

جاهلیت مدرن با اهانت به پیامبر اسلام(ص) سند رسوایی خود را امضا می‌کند

امام جمعه بستان‌آباد گفت؛ کسانی که به بهانه آزادی بیان گل سرسبد بشریت را مورد اهانت و توهین قرار دادند، بدانند که سند رسوایی خود در تاریخ را امضا می‌کنند.

امام جمعه بستان‌آباد گفت؛ کسانی که به بهانه آزادی بیان گل سرسبد بشریت را مورد اهانت و توهین قرار دادند، بدانند که سند رسوایی خود در تاریخ را امضا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، حجت‌الاسلام سیدرضا رضوی در ابتدای خطبه‌های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه در مسجدجامع بستان‌آباد با تبریک فرارسیدن ایام پربرکت ولادت نبی رحمت، پیامبر گرامی اسلام (ص) و ششمین خورشید آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) و آغاز هفته وحدت، میلاد حضرت محمد (ص) را روز ولادت برترین الگوی انسانیت و کمال فضیلت دانست.

امام جمعه بستان‌آباد، فلسفه آفرینش انسان را رسیدن به مقام خلیفة اللهی و هدف از آفرینش را آینه جلوه جمال خداوند جمیل برشمرد و گفت: بزرگترین نشانه تبعیت از پیامبر اسلام (ص) تربیت اولاد صالح و پرورش اخلاق نیکو در بین فرزندان است.

رضوی در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر اسلام ستیزانه رئیس جمهور فرانسه متذکر شد: کسانی که به بهانه آزادی بیان گل سرسبد بشریت را مورد اهانت و توهین قرار داده و اهانت به چهره زیبای اشرف انبیا را برای خود آزادی بیان می‌دانند، بدانند که سند رسوایی خود در تاریخ را امضا می‌کنند و جاهلیت مدرن غرب امروز همان راه را می‌رود که ابوسفیان‌های زمان رفته‌اند و کسانی ادعای مدنیت می‌کنند، باید بدانند که اهانت به پیامبر (ص) نهایت بدبختی آنها خواهد بود.

امام جمعه بستان‌آباد با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و دانش‌آموزان انقلابی خاطرنشان کرد: دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی رژیم آمریکا و کشف اسناد شوم و توطئه‌های آنها به جهانیان نشان دادند که آمریکا دشمن قسم‌خورده اسلام و جمهوری اسلامی ایران  است.


نوشته شده در   شنبه 10 آبان 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode