ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 تير 1399     |     کد : 192881

معاون سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد:

تدوین طرح تحول اجتماعی مسجد محور/ فرهنگ نیازمند حمایت مسئولان است

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تدوین طرح تحول اجتماعی مسجد محور گفت: مساجد باید به پایگاه‌های اجتماعی و مراکز ارائه خدمات مردمی تبدیل شوند.

 معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تدوین طرح تحول اجتماعی مسجد محور گفت: مساجد باید به پایگاه‌های اجتماعی و مراکز ارائه خدمات مردمی تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالات خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طرح تحول سازمان تبلیغات اسلامی ۲۵ راهبرد دارد که بر اساس اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب تدوین شده و وظیفه آن آینده نگری و آینده پژوهی و ترویج و تبیین اسلام ناب است، اظهار داشت: مردمی شدن تبلیغ یکی از محورهای تحول در تبلیغ است، ویترین فرهنگی و محصولات فرهنگی، جریان انسانی پیش رو و محورهایی مثل تربیت قرآنی، تبلیغ اجتماعی، امام محله، تحول اجتماعی مسجد محور و… از جمله راهبرهای این طرح تحولی است.

اتخاذ راهبرد تحول اجتماعی مسجد محور

وی با بیان اینکه یکی از ۲۵ راهبرد این طرح، تحول اجتماعی مسجد محور است، تصریح کرد: مساجد باید به پایگاه‌های اجتماعی و ارائه خدمات مردمی تبدیل شوند و امام جماعت ۹ وظیفه دیگر هم برعهده می‌گیرد و یک جامعیتی برای یک امام جماعت پدید می‌آید.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح مسجد و امام جماعت علاوه بر دیانت و معنویت مردم، در حوزه آموزش، تربیت، اشتغال، محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازهای فکری فرهنگی جوانان هم نقش ایفا می‌کند.

یک سوم نقاط آسیب پذیر کشور تحت پوشش سازمان تبلیغات قرار گرفته است

حجت الاسلام حریزاوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تاکنون یک سوم نقاط آسیب پذیر کشور تحت پوشش سازمان تبلیغات قرار گرفته است، اظهار داشت: به نقطه نهایی هنوز نرسیده‌ایم و باید از نظر تأمین اعتبار بتوانیم پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی را در همه هزار نقطه کشور پوشش دهیم.

مسئولین دولتی حوزه فرهنگ را حمایت کنند

وی یادآور شد: اما کار بسیار مهمی انجام شده است، حضور نیروهای جهادی، مبلغین، روحانیون، دانشجویان در مناطق آسیب پذیر باعث شده است که در برخی نقاط نیروی انتظامی کیوسک‌های خود را جمع آوری کند و امنیت به آن نقاط برگردد.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر مسئولین دولتی توجه کنند و فرهنگ را مورد حمایت قرار دهند می‌توانیم این پوشش را به کل کشور ارتقا دهیم. ‌


نوشته شده در   سه شنبه 17 تير 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode