ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 21 بهمن 1387     |     کد : 1925

تشکيل 200 فرقه شيطان‏پرستي با پول غرب در ايران

اعضاي اين گروه ضمن برگزاري مراسم‏هاي خاصي، از لباس‏هايي مخصوص به عنوان«لباس مقدس» که به نماد گروه‏هاي‏شيطان‏پرستي، شامل گردنبند (صليب شکسته)، انگشتر با نقوش استخواني و جمجمه انسان منقوش است، استفاده مي‏کنند


اعضاي اين گروه ضمن برگزاري مراسم‏هاي خاصي، از لباس‏هايي مخصوص به عنوان«لباس مقدس» که به نماد گروه‏هاي‏شيطان‏پرستي، شامل گردنبند (صليب شکسته)، انگشتر با نقوش استخواني و جمجمه انسان منقوش است، استفاده مي‏کنند


فعاليت‏هاي گروهي به نام «گروه شيطان‏پرستي» که داراي انحرافات فکري و جنسي هستند و از مدت‏ها قبل در تهران و در برخي شهرهاي بزرگ فعاليت داشته‏اند،اخیراً در سطح برخي مناطق کشور نيز رو به گسترش است.
 
بر پایه این گزارش، اعضاي اين گروه ضمن برگزاري مراسم‏هاي خاصي، از لباس‏هايي مخصوص به عنوان«لباس مقدس» که به نماد گروه‏هاي‏شيطان‏پرستي، شامل گردنبند (صليب شکسته)، انگشتر با نقوش استخواني و جمجمه انسان منقوش است، استفاده مي‏کنند.
 
همچنین اعضاي گروه شيطان‏پرستي در برگزاري مراسم‏هاي خود، ضمن شرب خمر، اقدام به رقص و پايکوبي و فحاشي نسبت به يکديگرمي‏نمايند.
شيطان‏پرستان معتقدند که شيطان به جهت حکومت 666 سال قبل از خلقت بشر، بر بشر برتري دارد. اعضاي گروه بر اين باورند که‏‏بايد بر خلاف دستورات دين اسلام عمل کرد و با انجام کارهاي خلاف، دنيا را به هرج و مرج و آشوب کشاند.

لازم به ذکر است افراد اين گروه، در اسکيت مهارت خاصي دارند و به منظور جذب نوجوانان و جوانان، هنگام ورزش اسکيت از موزيک‏هاي خاص گروه‏5شيطان‏پرستي‏که معمولا پاپ و راک است استفاده مي‏کنند.

در ايران حدود 200 فرقه جديد ساخته شده در حالی که طي 30سال‏‏گذشته در آمريکا بيش از چهار هزار فرقه ساخته شده که از اين تعداد، يکهزار فرقه از دولت اين کشور مجوز رسمي هم دريافت کرده‏اند.

فرقه شیطان پرستی در ایران از آبشخور اين گونه فرقه‏ها و گروه‏هاي انحرافي در آمريکا تغذيه مي‏کند. در‏آمريکا معمولا تجمع‏هاي بزرگي از شيطان‏پرستان در استاديوم‏ها برگزار مي‏شود و به انجام مراسم‏هاي مشمئز کننده و سخيف خود با استفاده از موسيقي رايج آن‏ها که پاپ و راک است مي‏پردازند.

‏شيطان‏پرستان که در حال گسترش حضور خود در جوامع اسلامي و به ويژه در ايران هستند، تلاش دارند از برخي نمادهايي که در اسلام‏ از آن به زشتي ياد مي‏شود استفاده کنند. به طور مثال مي‏توان از نمادي که مسلمانان در مراسم حج در رمي جمرات از آن به عنوان‏‏ستون شيطان ياد مي‏کنند و حجاج به سمت آن هفت عدد سنگ پرتاب مي‏کنند،نام برد.

اين گروه از اين نوع ستون‏ها در مراکز مختلف‏ به عنوان نماد خود استفاده مي‏کنند.

مذهب نيوز 

 


نوشته شده در   دوشنبه 21 بهمن 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode