ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 21 دي 1398     |     کد : 190721

ام ابیها بهترین الگو برای خوشبختی بشر / تعظیم در برابر برکات سردار دل‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا رضوی در ابتدای خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجد جامع بستان‌آباد تقوای الهی را اولین شرط سعادت دنیوی و اخروی انسان دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا رضوی در ابتدای خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجد جامع بستان‌آباد تقوای الهی را اولین شرط سعادت دنیوی و اخروی انسان دانست.

 امام جمعه بستان‌آباد در ادامه با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت جانسوز ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) با عمر کم و پربرکت خود بیشترین عبادت، ایثار، سخاوت، اخلاق و انسان دوستی را به یادگار گذاشت و به مقامی رسیده که به فرموده پیامبر رحمت (ص) شرح زندگی حضرت زهرا (س)  بهترین معیار زندگی تمام بانوان دنیاست.

 وی در ادامه شخصیت زمینی فاطمه زهرا (س) بهترین الگو و سرمشق برای خوشبختی انسان برشمرد.
 
خطیب نماز جمعه بستان‌آباد در ادامه مهربانی با همسایه، ولایتمداری، صله رحم و ابراز محبت به خلق را از بهترین درس‌های تمام ناشدنی و ماندگار ام ابیها (س) برای زندگانی بشریت خواند.

حجت‌الاسلام رضوی در ادامه خطبه‌ها با اشاره به شهادت مظلومانه و فراق جانسوز سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش متذکر شد: برکات شهادت ایشان همانند زندگانی‌شان پربار و بی‌نظیر و قابل توجه بود که به فرموده مقام معظم رهبری گزارش کار او تحسین برانگیز است و در برابر اثرات شهادت وی تعظیم می‌کنیم.

رضوی در ادامه با اشاره به اثرات و تاثیرات شهادت سردار سلیمانی بر جهان تصریح کرد: شهید سلیمانی و همرزمان او با شهادتشان به دنیا نشان دادن مردم انقلابی متحدتر از همیشه می‌باشند و روحیه و تفکر انقلابی همانند اوایل انقلاب در بین مردم موج می‌زند.

 وی در ادامه یادآور شد: شهادت سپهبد سلیمانی عمق شقاوت و چهره خبیث آمریکا و رئیس جمهور آن را به جهانیان نشان داد و موجب رو شدن چهره واقعی مجامع بین‌المللی و حامیان به اصطلاح حقوق بشر و کسانی که دم از آزادی و دمکراسی می‌زنند، شد.

 رضوی تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در مراسم تشیع پیکر شهید سلیمانی مشت محکمی بر دهان آمریکا و جنایتکاران و حامیان آنان زدند.  

امام جمعه بستان‌آباد با اشاره به موشک باران پایگاه‌های نظامیان متجاوز آمریکایی در عراق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: این موشک باران که از برکات خون این شهید والامقام است، موجب  آبروریزی آمریکا در دنیا شد.


نوشته شده در   شنبه 21 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode