ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 7 آذر 1398     |     کد : 190190

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

سازمان تبلیغات از پیشنهادات بسیجّ دانشجو و طلبه استقبال می کند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بسیج، دانشجو و طلبه به عنوان هسته های مقاومت و حلقه های واسط میانی هستند و سازمان تبلیغات برای پیشبرد انقلاب از پیشنهادات آنها استقبال می‌کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بسیج، دانشجو و طلبه به عنوان هسته های مقاومت و حلقه های واسط میانی هستند و سازمان تبلیغات برای پیشبرد انقلاب از پیشنهادات آنها استقبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی امروز در همایش بسیج، دانشجو و طلبه که در حوزه علمیه مشکات برگزار شد، گفت: شبکه سازی و اقدام به هنگام وقتی محقق می‌شود که تشکل‌های فکری کنار یکدیگر قرار بگیرند، در تشکیلات باید مدت‌ها افراد با هم کار کرده باشند.

وی افزود: همانگونه که هر عملی بدون بسم الله ابتر است، هر تلقی، تحلیل و برنامه‌ریزی که از مساله‌های خردتر از انقلاب اسلامی شروع شود ابتر است، امروز تعیین حق، حقیقت و جریان هدایت بر زمین یک نقطه عطفی به نام انقلاب اسلامی پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام قمی ادامه داد: به عنوان مثالی دیگر پیامبر(ص) در جنگ بدر مشغول جنگ باشند و ما به دغدغه فرهنگی، اجتماعی یا محیط زیستی توجه کنیم یا در عاشورا امام حسین(ع) مشغول کارزار باشند و ما دغدغه‌ معنویت داشته باشیم؛ ما باید توجه کنیم که محور تحولات عالم در کجا رقم می‌خورد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تعبیری از رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: امروز استکبار همه پاره‌های وجود خود را اندیشمندانه اداره می‌کند، در روایت است که آخرالزمان ابلیس به شرح صدر و صبر در کفر می‌رسد.

وی افزود: امروز ما با هیمنه بزرگ تمدنی به سردمداری شیطان بزرگ آمریکا مواجه هستیم که شمشیر خود را برداشته و با یک حقیقت ریشه دار و تنومندی به نام انقلاب اسلامی درافتاده و در حال کارزار است و با آن می‌جنگد.

قمی افزود: دانشگاه باید اصلاح و کارآمد شود کاملا درست است، اشکالاتی در مدیریت وجود دارد که باید برطرف شود اما اگر کسی در مقام تعاملات خود از انقلاب اسلامی شروع کرد که محل هجمه دشمنان اسلام با حق و حقیقت است و وجه راهبردی تمدن اسلامی است آن زمان همه موضوعات رنگ پیدا می‌کند و می‌شود به این انقلاب شکوهمند در بخش دانشگاه، کشاورزی و سایر مسائل آن فکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه  انقلاب مهم است چون مردم و مبانی انقلاب اسلامی آن مهم است، گفت: انقلاب یک حقیقت زنده و بالنده است، انقلاب باید برای ما مساله تعیین کند ما نمی‌توانیم برای آن مساله تعیین کنیم، در حرافی‌ها نمی‌شود مساله دیگری برای انقلاب تعیین کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: اداره جامعه بسیار پیچیده‌تر از اداره یک خانواده است، ممکن است در آن واحد مسائل متعدد برای فرزندان خانواده پیش آید اما در نهایت یک مساله اهمیت بیشتری از سایر مسائل دارد، مساله اول این انقلاب حتما وجهه همت رهبر انقلاب است که نقطه کانونی توجهات امام عصر(عج) نیز امروز در عالم به انقلاب اسلامی دوخته شده است ما هم باید به همان نقطه نظاره کنیم.

وی بیان کرد: امروز مساله اصلی انقلاب اسلامی پر کردن خلاهای آن است، آفاق تمدنی، مبانی توحیدی، تلقی از ولایت، مردم سالاری دینی مسائل انقلاب اسلامی هستند، مساله امروز و اصل انقلاب اسلامی قیام مردم است که ایستادگی و مقاومت کردند.

حجت‌الاسلام قمی افزود: اراده مردم بر استقامت در مبارزه تمدنی را باید در دانشگاه، حوزه و سایر نهادها بررسی کنیم، امروز در مقابل ظلم سازمان یافته جهانی باید ایستادگی کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز دعوا سر اسلام ناب و اسلام آمریکایی است، گفت: انقلاب اسلامی پرچم‌دار اسلام ناب در مقابل استکبار ایستاده است در حالی که همه استکبار تمام توان خود را بر این محور قرار داده است که مردم کشورمان را ناامید کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کشور ما مردمان خوبی هستند اگر اسلام ناب تبیین شود آنها ایستادگی می‌کنند کما اینکه امام اسلام نابی آورد و وقتی برای ملت روشن شد برای آن ایستادگی کردند، اگر امروز هم مردم تصمیم می‌گیرند ایستادگی کنند بر مبنای تبیین اسلام ناب است.

حجت الاسلام قمی با خطاب قرار دادن دانشجویان و طلاب، گفت: بسیج، دانشجو و طلبه به عنوان هسته های مقاومت و حلقه های واسط میانی هستند و تبلیغات اسلامی برای پیشبرد انقلاب و آن افق تمدنی از طرح و پیشنهادات شما استقبال می کند.


نوشته شده در   پنجشنبه 7 آذر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode