ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 14 بهمن 1387     |     کد : 1889

قرآن وهابیت!

آيا نعوذ بالله اينها در كتاب خدا آمده است؟! اي آل مرخان! ما فكر مي كنيم بايد در نزد شما قرآني غير از قرآن ما وجود داشته باشد...

آيا نعوذ بالله اينها در كتاب خدا آمده است؟! اي آل مرخان! ما فكر مي كنيم بايد در نزد شما قرآني غير از قرآن ما وجود داشته باشد، «قرآن چاپ وهابيه» مصحّح و منقّح و مفصّل، فقط براي اولياء شراب و زنا و بعد هم عبادت خدا... اي آل سعود! قرآن، كتاب خدايي است كه شما، او را نمي شناسيد و هرگز هم نخواهيد شناخت،‌ چگونه مي توانيد خدا را بشناسيد، در حالي كه همان لات و هبل و خداي امرد (بي ريش) را مي پرستيد و باز مي گوييد مسيحيان مشركند!

سالانه حدود 2 ميليون نسخه قرآن با چاپ مزيّن و آراسته به رنگهاي سفيد و زرد و طلايي در چاپخانه هاي آل سعود منتشر و توزيع مي شود، در حالي به جرات می توان گفت كه آنان حتّي به يك آيه از اين كتاب آسماني معتقد نیستند! جز بر اساس مزاج و نژاد و قبيله گرايي سخیف شان.

خاندان سلطنتي بنی سعود، و به قول خودشان «مسلمانان برگزيده خداوند در روي زمين» به كدام آيه قرآن کریم عمل مي كنند؟ در صورتي كه همه روزه از اين مملكت ستم پيشه جاهلی مي بينيم يا مي شنويم كه می گویند: ما، يعني ابناء الصحابه به كتاب خدا عمل مي كنیم و قوانينش را اجرا مي نماییم!

ما که نمي دانيم از كدام صحابه حرف مي زنند!

"خادمين" آل سعود را با كتاب الله و ابناء الصحابه چه كار است؟! آنها کسانی هستند که در عياشخانه هاي آمريكا و اروپا هرزه گري را از حدّ گذرانده اند.

سوال ما از این خائنین الحرمین این است که؛ آقایان! آیا غناء بر طبق قرآن و سنّت شما حرام نیست؟ آیا مگر نه اینست که كانالهاي ماهواره اي خصوصی در کشور سعودي فقط براي غناء ايجاد شده اند و تعداد آنها به بيش از 20 كانال مي رسد و روز و شب غناء و رقص اصيل! شرقي و غربی را پخش مي كنند و اسلام را به مسخره و ريشخند مي گيرند!؟

اين مشايخ وهابيه احكامشان را از كجا استنباط مي كنند؟ از قرآن يا سنّت معاويه؟

قرآن نازل شد تا بردگی و نژادپرستي جاهليّت را از بين برد و جامعه اي بنا كند كه در آن حق انسان بدون در نظر گرفتن دین و مذهب و نژاد، محترم دانسته شود و در آن حكم هر چيزي بيان شده است "و فيه تبيانٌ لِكُلّ شَئ". عرب و غير عرب، سفيد و سياه، غني و فقير، سعودي و هندي، حاكم و محكوم در نظر اسلام مساوي اند، ولي چيزي كه ما از اين سعودي ها مي بينيم فقط جاهليّتي است كه در اين مملكت حكومت مي كند و متأسفانه چهره زشتي از اسلام را به جهانيان نشان مي دهد كه صدها فرسنگ از اسلام حقيقي و نبي اكرم (ص) و اهل بيتش (ع) و اصحاب جليلش و فرهنگ اسلام و تمدن انسان مسلمان به دور است.

چه فايده كه شما روزگاري در جود و سخا و كرم و خوش اخلاقي ضرب المثل بوديد و امروز به فضل شيوخ گمراه و زندقه های وهابي، از اسلام و عرب، اسفل السافلين ساخته ايد!

مفتي مملكت سعودي چگونه مي تواند با وصيّت رسول الله(ص) مخالفت كند كه فرمود: "مشركين را از جزيرة العرب بيرون كنيد" اي كاش آمریکایی ها فقط مشرك بودند، حال كه مجهز به پيشرفته ترين سلاح ها و آپاچي ها و اف 16 ها و ديگر انواع سلاحهايی هستند كه میليونها عراقي را كشته و آواره كرده و هنوز هم اين سلاحها از جزيرة العرب به عراق صادر می شود...

چه فايده از چاپ میليونها نسخه قرآني كه به آن عمل نمي شود؟ آيا كتاب خدا، كتاب تاريخ و روايت و داستان است كه بايد روي تاقچه گذاشته شود! آيا بهتر نيست سعودي ها اموال اين مملكت را صرف آموزش شیوخ جاهلشان كنند تا تعاليم اسلام و حسن رفتار با مردم و عمل به قرآن را بياموزند و بفهمند "دمكراسي" كه جهان امروز خود را طالب آن مي نامد،‌ پايه و اساس اسلام است... ولي هيهات! كه اين وهابيون و اتباعشان همه چيز اسلام و قرآن را تحريف كرده اند، قرآن را به نحوی تفسير مي كنند كه مناسب نظر حکام بأمر الله! باشد،‌ نه چيز ديگر.

اي آل سعود! قرآن، كتاب خدايي است كه شما، او را نمي شناسيد و هرگز هم نخواهيد شناخت،‌ چگونه مي توانيد خدا را بشناسيد، در حالي كه همان لات و هبل و خداي امرد (بي ريش) را مي پرستيد و باز مي گوييد مسيحيان مشركند! عجبا؟! اگر آنها بر حسب فهم اندك شما مشركند؟ لا اقل آنها نسبت به خداي خالق كلّ‌شئ شريك قائل شده اند، امّا شما اصلاً خدايي نمي شناسيد که بدان شریک قائل شوید؟

به فضل سنّت معاويه به سوي خداوند قادر و مدبّر هدايت نخواهيد شد. حكم شما انحراف از كتاب خدا در همه امورات است و در ابتدا به خاطر شرب خمر توسط پادشاه مملكتتان (به همراهي همانهايي كه خودتان آنها را "مشرك" مي ناميد) و بعد به علت صدور فتواي شير دادن زنان به مردان بزرگسال و زنا به اسم دين-نكاح به نيّت طلاق، تا زنان را از كليّه حقوقشان محروم كنيد... و نكاح مصياف تا در گرماي تابستان از عربستان سعودي خارج شوید و با دول فقير نكاح كنيد و همين كه برگشتيد آنها را طلاق دهيد! انشالله در آتش جهنم خواهید سوخت.

و ازدواح با محارم- و فتوای وضو با شراب مباركتان باشد! اين چه مرضي است که بدان مبتلا شده اید؟! يعني شراب اگر نوشيده شود، حرام است، ولي اگر براي نماز با آن وضو گرفته شود، ‌حلال است!؟

آيا نعوذ بالله اينها در كتاب خدا آمده است؟!  اي آل مرخان! ما فكر مي كنيم بايد در نزد شما قرآني غير از قرآن ما وجود داشته باشد، «قرآن چاپ وهابيه» مصحّح و منقّح و مفصّل، فقط براي اولياء شراب و زنا و بعد هم عبادت خدا!

 

 


نوشته شده در   دوشنبه 14 بهمن 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode