ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1390     |     کد : 18877

روايت خيال انگيز روزهاي مدرسه در گچ و تخته

گروه فرهنگ و تمدن شبکه جهانی صدای آشنا دو ویژه برنامه "گچ و تخته" و "آب بابا" را به مناسبت روز معلم تهیه و تولید کرده است.

جام جم آنلاين: گروه فرهنگ و تمدن شبکه جهانی صدای آشنا دو ویژه برنامه "گچ و تخته" و "آب بابا" را به مناسبت روز معلم تهیه و تولید کرده است.
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، "گچ و تخته" در جهت اسطوره سازی شخصیت های تاثیرگذار، روایت خیال انگیز از گچ و تخته و روزهای مدرسه خواهد داشت.

گزارش از معلمان قدیمی، و مرور خاطره های نوستالژیک برنامه ساز از روزهای مدرسه که اشتراک زیادی با خاطره های دیگران دارد، بخش های دیگر این ویژه برنامه خواهد بود.

طاهره جولانی سردبیر و تهیه کننده و نویسنده، راضیه طالب زاده گوینده و مریم واحد بازیگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

"گچ و تخته" را روز دوشنبه دهم اردیبهشت ساعت 11:30 به وقت تهران برابر با ساعت 07:00 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

شناخت جایگاه معلم در "آب بابا"

"آب بابا" ضمن شناخت جایگاه معلم در شکل گیری و جهت گیری شخصیت فرزندان، به تجلیل از معلمان به ویژه معلمان پایه اول ابتدایی می پردازد.

گفت و گو بامعلمان، و معرفی اشخاص برجسته و مشهوری که یا معلم بودند و یا در کنار شغل اصلی شان، معلمی را تجرزبه کردند، بخش دیگری از این ویژه برنامه است.

بخشی از ویژه برنامه "آب بابا" به معرفی شخصیت برجسته استاد شهید مطهری اختصاص خواهد داشت.
مژده لواسانی سردبیر و مرضیه طبرستانی تهیه کننده و سجاد شهرابی راوی این ویژه برنامه هستند.
"آب بابا" را روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت ساعت 09:30 به وقت تهران برابر با ساعت 05:00 به وقت گرینویچ، از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.


نوشته شده در   يکشنبه 11 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode