ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 7 تير 1397     |     کد : 184147

جلسه قرآنی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آذرشهر برگزار شد

جلسه قرآنی رئیس و کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آذرشهر با مسئولین شعبات موسسه امام رضا علیه السلام برگزار شد.

جلسه قرآنی رئیس و کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آذرشهر با مسئولین شعبات موسسه امام رضا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، جلسه قرآنی با حضور حجت‌الاسلام فتاحی رئیس و جواد قلی پور کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آذرشهر با مسئولین شعبات موسسه امام رضا علیه السلام در محل این اداره برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در این جلسه گفت: برای ترویج فرهنگ و اخلاق قرآنی، به برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های با موضوع اخلاق در موسسات نیاز نیست، بلکه بطور ضمنی وقتی یک مربی قرآن در کلاس با قرآن‌آموزان با اخلاق و منش قرآنی رفتار دارد، این همان آموزش اخلاق است.
وی با اشاره به اینکه امیرالمومنین(ع) فرمود: «کونوا دعاة الناس بغیر ألسنتکم» با غیر زبان‌هایتان مردم را دعوت کنید، اظهار کرد: در وهله نخست مربی قرآن، باید رعایت‌کننده اخلاق و فرهنگ قرآنی باشد تا قرآن‌آموز نمود ظاهری معارف و مفاهیم قرآنی را در رفتار مربی ببیند و تأثیر بپذیرد.

قلی پور کارشناس اداره تبلیغات اسلامی نیز با اشاره به اینکه همه باید در حوزه فعالیت‌های قرآنی باید دغدغه‌مند باشند اما بعضاً مشاهده می‌کنیم که حمایت‌ها از بعضی فعالیت‌ها با عنوان فعالیت‌های فرهنگی صورت می‌گیرد که دقیقاً ضدفرهنگ است بیان کرد: مربیان و زحمت‌کشان فعالیت‌های قرآنی با کمترین امکانات تلاش می‌کنند که یک کلاس‌ آموزش قرآن را سرپا نگه دارند به همین سبب نیازمند توجه و دقت بیشتری در این زمینه هستیم.
وی در ادامه به ترویج فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: در دو حوزه حمایتی و نوع دیدگاه حاکم نسبت به برنامه‌های قرآنی می‌بینیم بعضا برنامه هایی اجرا می‌شود که از لحاظ محتوایی در جامعه ما موضوعیتی نداشته و چه بسا بخش‌هایی از آن فاسد نیز است که باید در این زمینه بیشتر دقت کنیم.


نوشته شده در   پنجشنبه 7 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode