ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 21 بهمن 1396     |     کد : 182432

مردم سراسر ایران برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن آماده می‌شوند

ایرانِ تماشایی

در آستانه سی‌و‌نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روسای قوا، مراجع تقلید، چهره‌های مختلف سیاسی و همچنین احزاب و تشکل‌ها، نهادها و سازمان‌های کشورمان از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و ساختن حماسه‌ای دیگر دعوت کردند.

در آستانه سی‌و‌نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روسای قوا، مراجع تقلید، چهره‌های مختلف سیاسی و همچنین احزاب و تشکل‌ها، نهادها و سازمان‌های کشورمان از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و ساختن حماسه‌ای دیگر دعوت کردند.

به گزارش جام‌جم، حسن روحانی رئیس‌جمهور، روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، همه مردم ایران در سراسر کشور اعم از زن و مرد و جوانان را به حضور باشکوه‌تر و مصمم‌تر در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت: باید در این راهپیمایی با خلق حماسه‌ای جدید، اراده، انسجام، اتحاد و پایبندی خود را به منافع و حاکمیت ملی نشان داده و به بدخواهان ایران اسلامی در سراسر جهان بگوییم که راه امام خمینی(ره) همچنان ادامه خواهد داشت.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی هم مردم سراسر کشور را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب پرشکوهی بود که به اذعان بزرگان یک تحول بزرگ در جامعه ایران به‌وجود آورد.

آیت ا... آملی لاریجانی،رئیس قوه قضاییه نیز گفت: مردم عزیز و بصیر ما در راهپیمایی 22 بهمن امسال همچون سال‌های گذشته وحدت، انسجام و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان می‌کشانند.

حضرات آیات نوری همدانی و مکارم شیرازی از مراجع تقلید هم در سخنرانی‌هایی، راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن را نمایش انسجام و وحدت ملت دانسته و از همگان برای حضور در این مراسم دعوت کردند. همچنین آیت‌ا... هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با دعوت ملت انقلابی ایران به حضور در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می‌کنند و دوباره اقتدار خود و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند.

مجلس خبرگان رهبری نیز طی بیانیه‌ای ضمن عرض تبریک ایام‌ا... دهه مبارک فجر، از آحاد مردم ایران جهت شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن، دعوت کرد تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت‌آفرین داشته، پیمان خویش را با امام(ره)، شهیدان فجرآفرین و رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید کنند و با فریاد رسای خود مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی بخصوص آمریکای جنایتکار بکوبند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم‌ا... 22 بهمن و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صحنه امروز منطقه را عرصه نمایش ظلم‌ستیزی، توانایی و اراده نظام و ملت ایران برای صیانت از مقاومت اسلامی و اثبات خواستن و توانستن جمهوری اسلامی و ناتوانی و ناکامی آمریکا دانست و از همه مردم ایران برای حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران هم با صدور بیانیه‌ای از آحاد ارتشیان قهرمان و مردم شهیدپرور ایران اسلامی دعوت کرد تا همچون سال‌های گذشته، حضوری پرشکوه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن امسال داشته باشند. وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز با صدور بیانیه‌ای از ملت ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد. در بخشی از بیانیه آمده است: به فضل الهی آحاد و اقشار مختلف ملت ایران با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی سراسری 22 بهمن و برپایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی عزم و اراده راسخ خود را در تداوم راه شهیدان و پیگیری آرمان‌های تمدن ساز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان خواهد کشید.

جامعه روحانیت مبارز نیز به مناسبت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: جامعه روحانیت مبارز و روحانیت معظم سراسر کشور همراه و همدل و همزبان با قاطبه ملت شریف ایران در راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن شرکت می‌کنند. همچنین تشکل‌های مختلف از جمله کانون دانشگاهیان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا نیز از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

 


نوشته شده در   شنبه 21 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode