ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 29 فروردين 1390     |     کد : 18236

تكميل طرح‌هاي نيمه‌تمام، اولويت سفر هيئت دولت به آذربايجان‌ شرقي است

معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي گفت: در سفر چهارم هيئت دولت به استان پيگيري و تكميل برخي طرح‌هاي باقي مانده از سفرهاي قبلي در اولويت خواهد بود.

 
معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي گفت: در سفر چهارم هيئت دولت به استان پيگيري و تكميل برخي طرح‌هاي باقي مانده از سفرهاي قبلي در اولويت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي استانداري آذربايجان شرقي، محمد اشرف‌نيا در نشست رسيدگي به مشكلات شهرستان آذرشهر اظهار داشت: در اين سفر كه در خرداد ماه انجام مي شود علاوه بر پيگيري طرح‌هاي باقي مانده ، طرح‌هاي جديد استان در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي ، صنعتي و فرهنگي نيز بررسيمي وي در ادامه سخنانش از مسئولان استان آذربايجان شرقي خواست مسائل و مشكلات طرح شده شهرستان آذرشهر را در برنامه سال 1390 سازمان متبوع خود پيش‌بيني و در جلسه مشترك كميته برنامه استاني و شهرستان آذرشهر مطرح كنند تا براي انجام آنها تصميم گيري شود .
وي افزود: حدود سه درصد آب‌هاي زير زميني شهرستان آذرشهر در بخش توليد و صنعت استفاده مي‌شود كه ميزان آن تقريبا در هر ثانيه يك هزار و 600 ليتر است كه با تصفيه و بر گرداندن اين مقدار آب به صنعت كشاورزي مي‌توان بخشي از آب زمين‌هاي زراعي و باغي اين شهرستان را تامين كرد .
نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست با اشاره به سال جهاد اقتصادي گفت: مردم و مسئولان كشورمان در تمام امور همگام و هماهنگ حركت مي‌كنند و امسال نيز براي تحقق پيام مقام معظم رهبري بيش ا ز گذشته سعي و تلاش خواهند كرد.
رضا رحماني بر تامين خدمات عمومي و ايجاد زير ساخت هاي لازم شهرك‌هاي دامپروري و سنگ آذرشهر تاكيد كرد و افزود: اگر موانع قانوني هم وجود داشته باشد از مبادي ذي ربط پيگيري خواهد شد.
اسماعيل آذريان، فرماندار آذرشهر نيز موضوع تاسيس و ايجاد شهرك‌هاي سنگ، دامپروري، و نخود پزان بخش ممقان، احداث بيمارستان مركز شهرستان، تسريع در اجراي طرح فاضلاب شهري آذرشهر و مطالعه و آغاز طرح‌هاي فاضلاب شهرهاي گوگان و ممقان، تامين آب كشاورزي و سرعت بخشيدن بر اجراي شش بانده شدن جاده آذرشهر ـ تبريز را از جمله نيازهاي اساسي شهرستان آذرشهر عنوان كرد و خواستار توجه بيشتر مسئولان به اين موضوعات شد.


نوشته شده در   دوشنبه 29 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode